Web Analytics Made Easy - Statcounter

هر استان با مرز عراق چقدر فاصله دارد؟ مرز مهران با مرکز استان چقدر فاصله دارد؟ مرز چذابه با مرکز استان چقدر فاصله دارد؟ مرز خسروی با مرکز استان چقدر فاصله دارد؟ فاصله مرز عراق با مرکز استان چقدر است؟  فاصله مرز عراق با تهران چقدر است؟ فاصله مرز چذابه با تهران چقدر است؟ فاصله مرز مهران با تهران چقدر است؟ فاصله مرز خسروی با تهران چقدر است؟ فاصله مرز شلمچه با تهران چقدر است؟ فاصله مرکز استان با مرز چذابه چقدر است؟ فاصله مرکز استان با مرز خسروی چقدر است؟ فاصله مرکز استان با مرز مهران چقدر است؟ فاصله مرکز استان با مرز  شلمچه چقدر  است؟ فاصله با مرز چذابه، فاصله چذابه تا نجف، فاصله چذابه تا کربلا فاصله با مرز خسروی، فاصله خسروی تا نجف، فاصله خسروی تا کربلا فاصله با مرز مهران، فاصله مهران تا نجف، فاصله مهران تا کربلا فاصله با مرز شلمچه، فاصله شلمچه تا نجف، فاصله شلمچه تا کربلا فاصله تهران با شلمچه، فاصله تهران با مهران، فاصله تهران با خسروی، فاصله تهران با چذابه بلیط اتوبوس مهران، بلیط اتوبوس چذابه، بلیط اتوبوس شلمچه، بلیط اتوبوس کربلا، بلیط اتوبوس نجف خرید بلیت مهران، خرید بلیت چذابه، خرید بلیت شلمچه، خرید بلیت کربلا، خرید بلیت نجف اربعین ۹۸ ، ثبت نام اربعین، ثبت نام اربعین ۹۸، پیاده روی اربعین کرایه چذابه تا نجف، مرز چذابه کجاست، مرز چذابه، کرایه چذابه تا کربلا فاصله مرز خسروی تا کربلا، مرز خسروی، کرایه مرز مهران تا نجف، اخبار مرز مهران هم اکنون، اوضاع مرز مهران هم اکنون علت بسته شدن مرز خسروی، مرز خسروی تا کربلا، مرز خسروی تا نجف، فاصله کرمانشاه تا مرز خسروی مرز شلمچه هم اکنون، وضعیت مرز شلمچه، مرز شلمچه هم اکنون، کرایه شلمچه تا نجف، کرایه شلمچه تا کربلا، شلمچه تا نجف مرز خسروی بسته شد، بازگشایی مرز خسروی، بازگشایی مرز چذابه، بازگشایی مرز مهران، بازگشایی مرز شلمچه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پیاده روی اربعین اربعین مرز مهران مرز خسروی مرز عراق مرز چذابه اربعین 98 ثبت نام اربعین ثبت نام اربعین 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۹۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت رئیس مکتب تشیع، حضرت امام جعفر صادق(ع) پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس "حاج محمد رنج نوش" بعد از ۳۸ سال شناسایی و در میدان امام خمینی(ره) شهر همدان تشییع و در گلزار شهدای این شهر آرام گرفت.

شهید محمد رنج نوش در دوازدهم اسفند ۱۳۶۵ در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمده که با آزمایش دی ان‌ای پیکر مطهر وی شناسایی و به خانواده ایشان اعلام شد.

لازم به یادآوری است، شهید «حاج محمد رنج نوش» در اول فروردین ۱۳۴۰ در شهرستان کبودرآهنگ متولد شد و سال ۱۳۵۸ ازدواج کرد و صاحب دو فرزند پسر شد.

وی که از سوی بسیج در جبهه حضور یافته بود در دوازدهم اسفند ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسید و در تفحص منطقه شلمچه بقایای پیکرش به دست آمد که با آزمایش دی ان‌ای هویتش مشخص شد.

استان همدان هشت هزار شهید، بیش از ۲۷ هزار جانباز و نزدیک به هزار آزاده در دوران دفاع مقدس، تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902699

دیگر خبرها

  • پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد
  • باید یک تفاهم بزرگ رسانه‌ای میان ایران و عراق اتفاق بیفتد
  • ◄ زمان افتتاح فرودگاه کربلا اعلام شد!
  • ادعای وزیر دفاع ترکیه درباره حضور پ ک ک در داخل مرزهای ایران
  • مسافت اصفهان – دهاقان نزدیک‌تر می‌شود
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین
  • دولت سیزدهم طلسم بهره‌ برداری از خط ریلی شلمچه-بصره را می شکند؟
  • کربلا قطعا جنت الاعلامه + فیلم
  • ۴۰هکتاربه پارکینگ شلمچه افزوده شد/پیشرفت۸۰درصدی مخزن آب شرب چذابه
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود