Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش پایگاه خبری امتداد، مسعود بادین در این نامه با اشاره به نامه شرکت بورس اوراق بهادار و لزوم اجرای مفاد ماده ۱۷ مکررا دستور العمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران  مبنی بر ضرورت برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی، متن ۱۱ سوال مطرح شده از سوی سهامداران و پاسخ های آنها را ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل بیمه آسیا در پاسخ به سوالی مبنی بر این که با توجه به در جریان بودن ارزشگذاری دارایی ها به منظور افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی، برآورد شرکت از ارزش روز دارایی های ثابت( ارزش دفتری حدود ۴۷۵ میلیارد تومان ) چقدر است، اظهار داشته است: این شرکت به منظور افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی های ثابت مشهود، صرفا در بخش عرصه با کانون کارشناسان رسمی دادگستری مکاتباتی را انجام داده است که به محض حصول نتیجه و تعیین ارزش جاری دارائی های مذکور به اطلاع عموم خواهد رسید.

وی در این نامه و در پاسخ به سوال سهامداران، فهرست دارایی های مورد تجدید ارائه و مشخصات آنها را اعلام کرده است.

بادین در پاسخ به این سوال که آیا شرکت قصد و استراتژی لازم جهت افزایش سهم بیمه نامه عمر و پس انداز در پورتفوی بیمه ای خود را دارد؟ تاکید کرد: بیمه آسیا در راستای بهبود سهم بیمه های عمر و پس انداز، اقدام به تاسیس مجتمع فروش بیمه های عمر و پس انداز کرده که امید است نتیجه فعالیت های صورت گرفته در ترکیب پورتفوی شرکت، نقش شایسته ای را ایفا کند.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا شرکت برنامه لازم برای بهبود وضعیت مطالبات و افزایش منابع در دسترس خود از این طریق دارد؟ ادامه داد: امید است با تشکیل کمیته وصول مطالبات و فعال کردن بخش های حقوقی شرکت، شاهد بهبود وضعیت مطالبات شرکت باشیم.

مدیرعامل بیمه آسیا این سوال که آیا شرکت قصد افزایش سهم سرمایه گذاری در سهام در پورتفوی سرمایه گذاری خود را دارد را نیز بی پاسخ نگذاشته و افزوده است: شرکت با تشکیل کمیته سرمایه گذاری نسبت به رصد بازار سرمایه اقدام و در چارچوب آیین نامه ۹۷ شورای عالی بیمه، تصمیمات متناسب با شرایط بازار را اخذ می کند.

وی همچنین درباره پیش بینی حق بیمه خالص صادره شرکت در سال ۱۳۹۸ افزوده است: حق بیمه پیش بینی شده برای سال ۱۳۹۸ طبق گزارش تفسیری دوره سه ماهه اول سال مذکور ، مبلغ ۵۳ هزار میلیارد ریال است.

بادین درباره میزان سودآوری بخش سرمایه گذاری در سه ماهه نخست ۱۳۹۸ نیز اعلام کرده که میزان سودآوری بخش سرمایه گذاری سه ماهه نخست سال ۱۳۹۸ براساس صورت های مالی منتشر شده است. 


true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۹۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب؛ علی محمدی با اشاره به فرارسیدن هفته کار و کارگر اظهارکرد: در شرایط اقتصادی امروز کشور که نیاز به رونق اقتصادی بیشتر از گذشته احساس می شود، طبقه کارگر نقش کلیدی در پیشبرد این هدف دارد. مدیرعامل شرکت فولاد اکسین بیان کرد: در دین مبین اسلام و روایات پیشوایان دینی مان، به کارگران توجه ویژه ای شده و از کار آنها به عنوان جهاد یاد شده است که این موضوع بار سنگینی بر دوش مسئولان برای اهمیت به دغدغه های این قشر را یادآور می شود.

محمدی در ادامه با اشاره به موفقیت های شرکت فولاد اکسین در سال گذشته و امسال، خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ و روزهای ابتدایی سال جاری، شرکت فولاد اکسین خوزستان با اتکا به کارگران جوان و متخصصان بومی خود موفق به ثبت رکوردهای بسیار خوبی در حوزه تولید و صادرات مانند کسب عنوان صادرکننده برتر کشور، شکستن دومین رکورد تولید تاریخ شرکت و آماده به کاری ۹۵ درصدی خط تولید شد که همگی آنها مرهون تلاش کارگران عزیز است.

وی افزود: در روزهای ابتدایی سال جاری نیز رکوردشکنی فولاد اکسین ادامه داشت و با همت بلند کارگران، شاهد ثبت میزان ۸۳ هزار و ۴۵ تن در تناژ تولید محصولات خاص با استاندار جهانی API بودیم که لبیک به شعارسال بود.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با اشاره به دیدار کارگران این شرکت با رهبر انقلاب، تصریح کرد: کارگران فولاد اکسین پس از دیدار روز چهارشنبه با رهبر انقلاب روحیه مضاعفی برای تداوم موفقیت های شرکت و قدم نهادن در مسیر تحقق شعار سال خواهند داشت.

محمدی در پایان ضمن تبریک فرارسیدن هفته کار و کارگر به کارگران تلاشگر شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: مجموعه مدیریتی اکسین قدردان زحمات و تلاش های شبانه روزی این عزیزان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۰۰۰ مترمکعبی مخازن آب روستاهای کردستان
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد
  • سلسله قطب تولید کلزای لرستان
  • «ثمسکن» باید برندی توسعه‌گر شناخته شود
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه