Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@12:10:16 GMT

کرمانشاه میزبان کشتی آزاد جام تختی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۸۹۴۶۵

کرمانشاه میزبان کشتی آزاد جام تختی شد

شهر کرمانشاه به عنوان میزبان مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی معرفی شد. ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در مورد میزبانی رقابت های کشتی آزاد جام تختی، ظهر امروز با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون کشتی نیز  با توجه به مساعدت هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه برای میزبانی رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی، میزبانی این مسابقات را به این استان واگذار کرد و تفاهم نامه برگزاری مسابقات بین طرفین به امضا رسید.

بدین ترتیب مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام تختی روزهای 18 تا 20 دی ماه سال جاری به میزبانی شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.

رده‌بندی برترین‌های کشتی آزاد و فرنگی اعلام شد/ یزدانی و کریمی در رده دوم

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,29/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کشتی آزاد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی آزاد کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۹۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به بهترین نحو برگزار شد

امیر قاسمی منجزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در حاشیه مسابقات کشتی فرنگی جام تختی که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: مسابقات امسال به بهترین نحو برگزار شد که جا دارد از آقایان جمالپور و زمانپور تشکر کنم که واقعاً تلاش شبانه روزی داشتند.

وی با بیان اینکه چند نفر از کشورهای خارجی در مسابقات یادشده شرکت کردند که امید است بازخورد خوبی برای استان خوزستان داشته باشد، اضافه کرد: از ۶ وزن ۴ تا خوزستانی قطعی است که امیدواریم بیشتر شود.

پیشکسوت کشتی فرنگی گفت: مسابقات را دو سال قبل داشتیم و لیگ برتر را سال گذشته میزبانی کردیم و امیدواریم مسؤولان خوزستان بیشتر کمک کنند تا این مسابقات به بهترین شکل انجام شود.

قاسمی منجزی یادآور شد: از سال ۸۲ تا ۱۴۰۲ در معیت تیم‌ملی بودم و تمام تلاشم را برای تیم‌ملی انجام دادم.

وی گفت: میرزازاده قهرمانی آن بخش کوچکی از پهلوانی او است، او آنقدر از همه نظر پهلوان هستند و در تمام‌مراحل زندگی قهرمانی و پهلوانی زندگی می‌کند و عزم را جزم کرده که تاریخ ساز شود. او اولین کسی است که توانست رضا کابالپ را ببرد و شاهکار کرد که امیدواریم با طلای میرزازاده کلکسیون افتخارات کامل شود.

کد خبر 6089344

دیگر خبرها

  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به بهترین نحو برگزار شد
  • جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند
  • یاری: لیگ کشتی بعد از المپیک شروع می‌شود
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • آغاز مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی