Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@20:01:46 GMT

خدمات پس از فروش ایران‌خودرو ویژه زائران اربعین

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۹۰۰۰۰

خدمات پس از فروش ایران‌خودرو ویژه زائران اربعین

شرکت خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران‌ خودرو با برپایی تعمیرگاه‌های صحرایی و ارسال قطعات به شهرهای مرزی منتهی به عراق، طرح ویژه خدمات‌رسانی به زائران اربعین را آغاز کرد.

به گزارش ایسنا، فرشاد مقیمی- مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو - امروز (سه‌شنبه) در مراسم آغاز طرح خدمات‌رسانی به زائران اربعین، اظهار کرد: در راستای خدمات پس از فروش به زائران اربعین، از ٢٢ تا ٣٠ مهر خدمات از طریق اکیپ‌های مختلف بالغ بر ١٣۶٠ گروه امدادی، ٣٠ نمایندگی و ۶٠ فروشگاه در مسیرهای منتهی به مرزهای خروجی کشور برای زوار پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طرح در راستای اقداماتی است که طی سال‌های گذشته برای این ایام انجام شده، برای پنجمین سال اجرا می‌شود که بدون کوچکترین دغدغه و مسئله به زائران خدمات‌رسانی انجام شود.

وی افزود: بالغ بر شش میلیارد قطعاتی است که برای این طرح پیش‌بینی شده که به نمایندگی‌ها و فروشگاه‌ها اعزام شدند تا بتوانند خدمات را به نحو احسنت به مشتریان ارائه دهند. خدمات جاده‌ای رایگان هستند اما در صورت تعویض قطعه بنا بر ضرورت، تنها هزینه قطعات و تجهیزاتی که استفاده می‌شوند، براساس چارچوب هزینه‌ها دریافت می‌شود.

مقیمی با بیان اینکه مانعی برای ارائه خدمات برای همه گروه‌های خودرویی نداریم، گفت: امسال نیز همچون سنوات سال گذشته علاوه براینکه برای تمامی خودروهای گروه ایران‌خودرو ارائه خدمات داریم، برای سایر خودروها نیز که دچار مشکل شوند، خدمت‌رسانی می‌کنیم. در خودروهایی که نیاز به قطعه داشته باشند، چنانچه قطعات و تجهیزات مورد نیاز آن از مجموعه قطعات و تجهیزات ما قابلیت استفاده داشته باشد، خدمات‌رسانی صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام کرد: به صورت شبانه‌روزی چهار نمایندگی و سه چادر در مرزهای خروجی مستقر هستند. کسانی که در این مدت به زائران خدمات‌رسانی می‌کنند به صورت داوطلبانه از سراسر کشور حضور پیدا می‌کنند. علاوه براین شماره تلفن‌های ٠٩۶۴۴٠ نیز هم راه دیگر ارتباطی برای دریافت خدمات‌رسانی هستند.

سیدرضا حسینی - مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران‌ خودرو (ایساکو) - نیز در این مراسم گفت: در هشت محور مواصلاتی که به چهار مرز مهران، شلمچه، چزابه و خسروی وصل می‌شوند، ١٣۶٠ اکیپ مستقر هستند. علاوه‌ بر آن سامانه موبایل اپلیکیشن و تلفن‌های ٠٩۶۴۴٠ درگاه‌هایی هستند که مردم می‌توانند استعلام کنند. ضمن اینکه افراد ملبس به لباس‌هایی هستند که امروز بر تن همه مجموعه دیده شد.

نتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ايران خودرو اربعين حسيني اربعین ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۰۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، هادی سلیمی افزود: ۵۴۰ تخته پتو، ۲۸۰ رول موکت، ۵۰۰بطری آب معدنی، ۱۳۰ دستگاه والور، ۷هزارقرص نان، ۵۰۰قوطی انواع کنسرو، نایلون، بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته از جمله کالاهایی است که با توجه به شرایط و رفع نیاز‌های اولیه این جمعیت توزیع شده است.

وی اضافه: توزیع اقدام مورد نیاز برای خانواده‌های حادثه دیده در حریق روستای امام زاده ابراهیم شفت ادامه دارد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه علاوه بر توزیع اقلام زیستی، آب معدنی، غذای گرم، بیسکویت و نان نیز بین این خانوار‌ها توزیع شده‌است، گفت: ۲ اردوگاه اسکان اضطراری از جمله حسینه امام‌زاده به ظرفیت ۸۰ نفر و نصب ۱۵ دستگاه چادر در مهمانسرای فرمانداری شفت به ظرفیت ۶۰ نفر و استفاده از مهمانسرا‌های روستای امام زاده ابراهیم در مجموع به ظرفیت ۲۰۰ نفر آماده شد که تاکنون حدود ۸۰ نفر از خدمات اسکان اضطراری بهره‌مند شدند.
هادی سلیمی خاطرنشان کرد: ۱۰ تیم امدادی جمعیت هلال احمر از شهرستان فومن ، شفت و گروههای واکنش سریع استان شامل ۵۰نیروی نجاتگر به حادثه دیدگان خدمات ارائه دادند.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • برنامه افزایش صادرات ایران‌خودرو به روسیه در سال ۱۴۰۳
  • زائران حج مورد عنایت ویژه الهی هستند
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • ثبت نام فروش نقدی ایران خودرو / تحویل ۹۰ روزه پس از ثبت نام در سامانه یکپارچه
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین