Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه مرز مهران برای تردد خودرو‌های کاپوتاژ ممنوع است گفت: خودرو‌های کاپوتاژ به مرز چذابه مراجعه کنند. تاریخ انتشار: 13:37 - 16 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۶۷۶۷

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه مرز مهران برای تردد خودرو‌های کاپوتاژ ممنوع است گفت: خودرو‌های کاپوتاژ به مرز چذابه مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار "نورعلی یاری" اظهار داشت: استقبال زائران ایران اسلامی از مرز بین‌المللی مهران ستودنی است؛ با تلاش همه دستگاه‌ها بستر‌های امن برای تسهیل در سفر زائران در این مرز فراهم شده است.

وی با تاکید بر ممنوعیت تردد کاپوتاژ‌ها از مرز مهران، گفت: به هیچ وجه اجازه تردد به کاپوتاژ‌ها در این ایام داده نخواهد شد و خودرو‌های مزبور به مرز چذابه مراجعه کنند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به تکمیل و راه اندازی بالغ بر ۱۵۰ پارکینگ کوچک، متوسط و بزرگ در شهر مهران و اطراف آن از زائران خواست خودرو‌های خود را در پارکینگ‌های مجاز پارک کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام در پایان از همراهی و همکاری خوب مردم شهر مهران و سایر دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی با پلیس در ماموریت اربعین حسینی قدر دانی کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اربعین میزان پلیس ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۰۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه از دستگیری سارق باتری خودرو در این شهرستان با ۱۰۵ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ محمد توحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از دستگیری سارقان باتری در شهرستان ارومیه خبر داد و اظهار کرد: در پی شکایت شهروندان از سرقت باتری خودروهایشان رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: طبق اطلاعات و بررسی‌های پلیسی سارقی در این راستا شناسایی و طی عملیاتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه با بیان اینکه این فرد در تحقیقات پلیس و پس از روبرو شدن با مستندات موجود به ۱۰۵ فقره سرقت باتری از خودروهای شهروندان اعتراف کرد، ادامه داد: در این راستا همچنین دو نفر مال‌خر شناسایی و تعداد ۳۰ عدد باتری خودرو در محل مخفیگاه متهمان کشف و ضبط شد.

توحیدی عنوان کرد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

کد خبر 749195

دیگر خبرها

  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی دراربعین ۱۴۰۳
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟