Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بهمن سبز، موسسه فرهنگی- تبلیغاتی بهمن سبز حوزه هنری در ادامه نهضت سینماسازی خود از ابتدای مهرماه ۹۸ کار بازسازی سینما بهمن یکی از معروف ترین و باسابقه ترین سینماهای شهر تهران را آغاز کرد.

این سینما که در ۲ سالن و با ظرفیت ۱۱۷۰ صندلی در سال ۱۳۴۴ در میدان انقلاب تهران و در مجاورت دانشگاه تهران تأسیس شد از ابتدای انقلاب اسلامی تحت مدیریت حوزه هنری به نمایش فیلم های سینمایی می پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال گذشته سالن یک سینما بهمن مورد بازسازی و بهره برداری قرار گرفت و اکنون سالن ۲ این سینما با ظرفیت ۴۵۰ نفر در حال مرمت و بازسازی است.

بهمن سبز در کنار بازسازی سالن ۲، دو سالن اختصاصی با ظرفیت های ۵۵ و ۵۰ نفر به مجموع سالن های این سینما خواهد افزود. در نهایت در پایان این بازسازی و نوسازی، سینما بهمن تهران با داشتن ۴ سالن سینمایی باکیفیت به جمع پردیس های چهارسالنه خواهد پیوست.

سازمان سینمایی سوره مهر، موسسه بهمن سبز حوزه هنری و موسسه سینما شهر در این پروژه همکاری دارند.

کد خبر 4740828 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه هنری انقلاب اسلامی ایران سینما بهمن دانشگاه تهران موسسه سینما شهر تئاتر ایران فیلم سینمایی کارگردان تئاتر موسیقی ایرانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سازمان سینمایی بازیگر تئاتر خانه هنرمندان ایران انیمیشن مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی شبکه سه سیما جشنواره فیلم فردا سریال ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۰۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سرانه فضای ورزشی در شرق تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار منطقه ۸ تهران گفت:با نوسازی و بازسازی این زمین‌های چمن، دو هزار و ۱۳۳ مترمربع به سرانه فضای ورزشی این منطقه افزوده شده است.

فاطمه تنهایی افزود: در سال‌های گذشته، این زمین‌ها تخریب شده بودند که با هدف بالابردن کیفیت خدمت رسانی مراکز ورزشی در منطقه ۸ در قالب طرح‌های توسعه محله‌ای و طرح تحولی بیست‌گانه خدمت نوسازی و بازسازی شدند.

شهردار منطقه ۸ گفت: نواقص همه زمین‌های چمن مصنوعی منطقه شناسایی شده و بازسازی و رفع آن در محلات سیزده‌گانه منطقه در قالب طرح تحولی بیست‌گانه خدمت در شهر در دستور کار معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه قرار دارد.

دیگر خبرها

  • لیست نهایی «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران+ اسامی
  • خط ۲ مترو تهران به پایانه جدید شرق وصل می شود
  • خط ۲ مترو تهران به پایانه جدید شرق متصل می شود
  • بررسی مجدد پروژه توسعه شرقی خط 2 مترو تهران
  • زیرساخت‌های فرهنگی راکد اردبیل بازسازی می‌شود
  • حوزهٔ انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • افزایش سرانه فضای ورزشی در شرق تهران
  • بررسی مجدد پروژه توسعه شرقی خط ۲ مترو تهران
  • اعلام اسامی و مشخصات نامزدهای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • اعلام اولویتهای تولیدی از سوی رئیس سازمان سینمایی