Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد بزرگداشت اربعین حسینی آذربایجان غربی گفت: تاکنون بیش از ۳۹ هزار و ۵۰۰ نفر از استان آذربایجان غربی در سامانه سماح ثبت نام کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین اسد میرزایی سرایی ملکی امروز در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر ، اظهار داشت: امسال ۱۹موکب از آذربایجان غربی به زائران اربعینی حسینی خدمات ارائه می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، افزود: تاکنون بیش از ۳۹ هزار و ۵۰۰ نفر از استان آذربایجان غربی در سامانه سماح ثبت نام کرده اند.

مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد بزرگداشت اربعین حسینی آذربایجان غربی، با بیان اینکه سال گذشته حدود ۱۸ هزار نفر از استان آذربایجان غربی در سامانه سماح ثبت نام کرده بودند، گفت: تا به امروز این تعداد دو برابر سال گذشته بوده و پیش بینی ما این است که باز هم افزایش یابد.

وی، تصریح کرد: امسال نیز زائران غیر ایرانی از طریق مرز بازرگان برای شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین سرور و سالار شهیدان به کشور وارد و از طریق مرز خسروی خارج شوند.

میرزایی، با اشاره به اینکه ثواب پیاده روی اربعین تنها مختص یک روز نیست و در این راستا آموزش زائران لازم است، اظهار کرد: در این زمینه برای زائران کلاس های آموزشی برگزار شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۰۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی جدید از فردا وارد کشور می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما سازمان هواشناسی امروز برای برخی مناطق شمال غرب، غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و افزایش ابر و رگبار پراکنده و درسایر مناطق کشور جوی آرام پیش بینی کرد.
امروز در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی مناطقی از استان کردستان زنجان اردبیل و ارتفاعات مرکزی و غربی البرز در استان‌های گیلان و مازندران شاهد رگبارموقتی باران و وزش باد خواهیم بود.
در ساعات بعد از ظهر مناطقی از جنوب شرق کشور از جمله شرق سیستان و بلوچستان رگبار باران دور از انتظار نیست.
از فردا دوشنبه نیز سامانه بارشی جدید از غرب وارد کشور می‌شود و در نوار غربی کشور و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران، غرب سواحل دریای خزر و اصفهان، مجدد رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد آغاز خواهد شد.
بارش‌ها فردا در استان‌های کرمانشاه، غرب کردستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، بخش‌هایی از استان اردبیل زنجان و گیلان، مازندران و شمال قزوین شدیدخواهد بود.
برای این مناطق هشدار سطح نارنجی صادر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • زائران ایرانی آماده حج تمتع شدند + تصاویر
  • هزار و ۶۰۰ نفر از خراسان جنوبی به حج می روند
  • سامانه بارشی جدید از فردا وارد کشور می شود
  • اعزام ۹۲۸ زائر حج تمتع از استان بوشهر به جده
  • حاجی علیزاده: امسال ۱۵ هزار زائر از استان تهران به حج تمتع مشرف می‌شوند
  • امسال ۱۵ هزار زائر از استان تهران به حج تمتع مشرف می‌شوند
  • جزئیات اعزام زائران حج تمتع منطقه کاشان اعلام شد
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین
  • ۴۰هکتاربه پارکینگ شلمچه افزوده شد/پیشرفت۸۰درصدی مخزن آب شرب چذابه