Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،در این آئین که در سالن همایش های اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد سرهنگ محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اهدای لوح سپاس و تقدیرنامه از محمدرضا برکت مدیر منطقه 6 شهرداری اصفهان به عنوان مدیر نمونه ترافیکی تجلیل کرد.

مدیر منطقه 6 شهرداری اصفهان در این رابطه گفت: امروز شهرداری اصفهان برای برقراری نظم در شهر و تسهیل عبور و مرور و ترافیک روان در کلانشهر اصفهان دوشادوش نیروی انتظامی و پلیس راهور خدمت رسانی می کند و نقش بسیار تاثیرگذاری در آرامش و امنیت ترافیکی شهر دارد و بدون شک زحمات همکارن ما در مناطق و سازمان های مختلف مدیریت شهری برای کنترل ترافیک شهر قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا برکت فعالیت های ترافیکی منطقه 6 شهرداری اصفهان را هم سو با سیاست های حمل و نقل و ترافیک پلیس راهور و نیروی انتظامی دانست و گفت: ما در منطقه 6 جهت رفاه شهروندان برای سفرهای درون شهری از ابتدای سال تا به امروز 10 مورد اصلاح هندسی معابر و چهار راه ها و تقاطع ها را داشته ایم که مبلغ 460 میلیون تومان هزینه در بر داشته است و در جهت ایمن سازی معابر و تابلوهای راهنمایی و رانندگی نیز در سطح منطقه شش مبلغ 200 میلیون تومان هزینه کرده ایم و برای انجام خط کشی عابر پیاده نیز در سطح منطقه و مقابل مدارس به مناسبت بازگشایی مدارس در مهرماه 20 مورد خط کشی عابر پیاده و 10 مورد خط کشی طولی خیابان ها را انجام داده ایم که هزینه آن حدود 350 میلیون تومان بوده است.

برکت از آزادسازی محله احمدیه و تعریض گذر در بافت فرسوده این محله خبر داد و گفت: امسال در محدوده گلستان شهدا و محله احمدیه اتفاقات بسیار خوبی رخ داده و املاک واقع شده در محدوده طرح توسط واحد آزادسازی املاک منطقه آزادسازی شده و شاهد تعریض گذرها و ایجاد پارکینگ هایی در منطقه خواهیم بود و همچنین واحد عمران منطقه 6 نیز با ایجاد روکش آسفالت در معابر اصلی و فرعی منطقه به میزان 11250 تن و اصلاح و لکه گیری اصولی معابر به میزان 1852 تن که جمعا برای این اقدامات در بخش آسفالت ریزی مبلغ 2 میلیارد و 812 میلیون تومان هزینه شده است که این موارد تاثیرات مثبت بسیاری بر تسهیل ترافیک منطقه خواهد گذاشت .

وی همچنین از اقدامات مختلف فرهنگی ورزشی در حوزه فرهنگ ترافیک منطقه 6 خبر داد و گفت: ما علاوه بر اقدامات عمرانی و خدماتی در حوزه توسعه فرهنگ ترافیک نیز گام های موثری برداشته ایم و با تعامل با دستگاه ها و ادارات مختلف در جهت ترویج و توسعه فرهنگ دوچرخه در سفرهای کوتاه درون شهری، برای شهروندان برنامه های فرهنگی و همایش های ورزشی برگزار کرده ایم و با ایجاد انگیزه و توزیع جوایز ارزنده از جمله اهداء دوچرخه به شهروندان به ویژه نوجوانان و جوانان را ترغیب به استفاده از دوچرخه کرده ایم تا در سه حوزه بحرانی ترافیک، کم تحرکی و آلودگی هوا گام های موثری برداریم. 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اصفهان اصفهان پلیس راهور شهرداری کم تحرکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۰۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال تجربیات اعضای ادوار شورا برای بالندگی شهر/ لزوم صرفه‌جویی در هزینه‌کرد اعتبارات

نشست صمیمانه اعضای ادوار شورای اسلامی شهر اصفهان به مناسبت ۹ اردیبهشت، روز شوراها در باشگاه شماره ۲ شهرداری اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نشست صمیمانه اعضای ادوار شورای اسلامی شهر اصفهان شامگاه یکشنبه _شانزدهم اردیبهشت‌_ با حضور رؤسا و اعضای شورا برگزار شد.

اعضای ادوار شورای اسلامی شهر اصفهان در این جلسه به بیان دغدغه‌های خود در خصوص پیشرفت و توسعه شهر، همچنین اصلاح ساختارها و بهره‌گیری از فرصت‌ها پرداختند.

انتقال تجربیات ادوار شورای اسلامی شهر لازمه رشد و بالندگی شهر است‌

محمد نورصالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن عرض خیر مقدم به اعضای ادواری شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: شورای اسلامی شهر فرصتی برای خدمت به مردم است و بیان خاطرات، تجربیات و دیدگاه‌های مختلف زمینه‌ساز رشد و بالندگی شهر را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به نقش ادوار مختلف شورای اسلامی شهر اصفهان در پیشرفت شهر، گفت: انتقال تجربیات ادوار شورای اسلامی شهر لازمه رشد و بالندگی شهر است‌.

لزوم چاره‌اندیشی برای رفع مشکلات ترافیکی نصف جهان

حسین مولایی، رئیس اولین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان نیز با اشاره به ضرورت حل مسئله ترافیک در شهر اصفهان گفت: لازم است برنامه‌ریزی‌ها برای رفع این مشکل انجام شود.

تلاش اعضای ادوار شورای شهر برای شکوفایی شهر

عباس حاج‌رسولی‌ها، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این نشست گفت: ادوار مختلف شورای های اسلامی شهر یکی پس از دیگری پرچم خدمت را به دیگر اعضای دوره‌های بعدی می‌دهند تا زمینه شکوفایی شهر را فراهم کنند.

وی ادامه داد: شوراها فرصتی است تا به‌صورت مستقل برای شهر برنامه‌ریزی صورت گیرد و آن را به مسیر درست هدایت کنند.

لزوم صرفه‌جویی حداکثری در هزینه‌کرد اعتبارات شهرداری

فتح‌الله معین از دیگر رؤسای ادوار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: لازم است حداکثر صرفه‌جویی در هزینه‌کرد اعتبارات شهرداری به‌ویژه هزینه در مواردی که جزو مأموریت‌ها و مسئولیت‌های شهرداری نیست، اهتمام داشت.

وی اضافه کرد: بهره‌گرفتن از ظرفیت اعضای ادوار شورای اسلامی شهر اصفهان برای همکاری در ارزیابی وضعیت موجود شهر و انتقال نقاط ضعف و قوت می‌تواند فرصتی برای شورای اسلامی فعلی باشد.

جایگاه شورا باید برای نمایندگان مجلس باز تعریف شود

علیرضا نصر اصفهانی رئیس پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان در این نشست گفت: جایگاه شورای اسلامی شهر با ربع قرن سابقه باید برای نمایندگان مجلس باز تعریف شود و لازم است نمایندگان مجلس به این جایگاه توجه داشته باشند.

وی اضافه کرد: شوراها پس از ۲۵ سال نیازمند خود اصلاحی و آسیب‌شناسی است و می‌تواند حرکتی ویژه در سطح کشور باشد.

به گزارش ایمنا، در پایان این مراسم لوح یادبود به خانواده‌های مرحوم امین‌پور و مرحوم بصیرت از اعضای ادوار شورای اسلامی شهر اصفهان اعطا شد.

کد خبر 750950

دیگر خبرها

  • برپایی جشنی با حضور ۴۰۰ دختر نوجوان اصفهانی
  • تجلیل از ۱۰ معلم و مدیر نمونه ناحیه ۱ آموزش و پرورش اصفهان
  • اعتبار ۲ هزار میلیارد ریالی برای احداث باغ مشاهیر در اصفهان
  • برگزاری رویدادهای مشترک منطقه ۱۰ اصفهان با مدارس حصه
  • پلیس، آموزش و پرورش و شهرداری پرچمداران ارتقا فرهنگ ترافیک هستند
  • چیزی به‌نام دلالی قبر در اصفهان نداریم
  • پلیس، آموزش و پرورش و شهرداری پرچمداران ارتقاء فرهنگ ترافیک در کرمانشاه هستند
  • اقدامات خوبی برای اصلاح فرهنگ ترافیک کرمانشاه صورت گرفته است
  • اجرای سومین مرحله طرح «محله من محله زندگی» در رحیم‌آباد
  • انتقال تجربیات اعضای ادوار شورا برای بالندگی شهر/ لزوم صرفه‌جویی در هزینه‌کرد اعتبارات