Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رادیو اربعین، غلام حیدر حیدری بابیان اینکه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مرزهای ورودی و خروجی ایران موکب‌هایی را با کمک‌ها و نذورات کارکنان نیروی انتظامی راه‌اندازی کردند، اظهار داشت: روزانه پنج هزار نفر زائر اربعین در موکب کارکنان ناجا پذیرایی می‌شوند.

وی افزود: این موکب‌ها در مرزهای ورودی دوغارون، میر جاوه و مرزهای خروجی مهران، چذابه، شلمچه و خسروی و تعداد موکب در داخل کشور و یک موکب هم در کربلای معلا ایجادشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون نظارت و ارزشیابی مکتبی سازمان عقیدتی، سیاسی ناجا با اشاره به ارائه خدمات متنوع در این مواکب بیان کرد: توزیع صبحانه، ناهار، شام و اسکان برای پنج هزار نفر از زائران ایرانی در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 4740832

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 98 موکب زائران اربعین اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران قزوین گرگان ایلام گردشگری خطبه های نماز جمعه بیرجند شیراز شهرکرد استانداری سمنان نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۰۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت

سردار دوستعلی جلیلیان گفت: کارکنان پرتلاش کلانتری‌ها در خط مقدم تامین امنیت جامعه قرار دارند و در بررسی‌های بعمل آمده فرماندهی انتظامی استان با اقدامات پیشگیرانه و تامینی پلیس، اثر بخشی آموزش‌های همگانی پلیس، مشارکت‌های مردمی، توجه مردم به توصیه‌های پلیس و اقدامات کنترلی بر سارقان با کاهش ۱۸ درصدی در جمع کل سرقت‌ها در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل حاصل شده است.

وی همدلی و همکاری را مهمترین عامل موفقیت در انجام ماموریت‌های محوله دانست و افزود: کاهش سرقت‌ها و پیشگیری از جرائم منوط به تلاش مضاعف و جهادی فرماندهان و کارکنان پلیس و مشارکت شهروندان است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، خدمت گذاری به مردم را مدال افتخار برای کارکنان فراجا دانست و یاد آور شد: باید به خود ببالیم در سازمانی خدمت می‌کنیم که خدمت گذاری به مردم یک نعمت الهی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد در ورودی و خروجی‌ های آذربایجان ‌غربی
  • سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • طرح انسداد مرزهای شرقی کشور آغاز شد
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • مشکلات ۴۱۲ نقطه حادثه خیز پرتصادف مرتفع شد/ پیش‌بینی ۴ میلیون زائر برای اربعین امسال
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا