Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@23:37:03 GMT

نمایش «شبگرد» بیژن بصیری در موزه ملی ایران

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۹۰۸۹۵

نمایش «شبگرد» بیژن بصیری در موزه ملی ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، سفارت ایتالیا در تهران به مناسبت روز هنر معاصر ایتالیا و با همکاری موزه هنرهای معاصر تهران، اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل موزه های وزارت میراث فرهنگی، نمایشگاه آثاری از بیژن بصیری را با عنوان «شبگرد» در موزه ملی ایران برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 آثار بیژن بصیری هنرمند ایرانی مقیم ایتالیا با عنوان «شبگرد» همراه با پخش فیلم «گداخت اندیشه» به کارگردانی علی اسکندری روز جمعه ۱۹ مهرماه از ساعت ۱۶ در موزه ملی ایران به نمایش در می‌آید.

کد خبر 4740870

منبع: مهر

کلیدواژه: موزه هنرهای معاصر تهران موزه ملی ایران تئاتر ایران فیلم سینمایی کارگردان تئاتر موسیقی ایرانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سازمان سینمایی بازیگر تئاتر خانه هنرمندان ایران انیمیشن مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی شبکه سه سیما جشنواره فیلم فردا سریال ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۰۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه هنرهای دستی دانش آموزان در فریمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش فریمان گفت: این نمایشگاه شامل غرفه‌های عروسک‌های نمایشی، تربیت کودک، سفال گری، مد و لباس و طراحی دوخت است. 

محمد یوسف پور افزود: این نمایشگاه تا ۱۵ اردیبهشت ماه برای بازدید عموم دایر است.

دیگر خبرها

  • «وعده صادق» از بزرگ‌ترین موفقیت‌های نظامی تاریخ معاصر ایران بود/ ایران چگونه نتانیاهو را کیش‌ومات کرد/ چرا آمریکا پشت اسرائیل را خالی کرد؟
  • بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی زنجان
  • دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه
  • موزه ها گنحینه فاخر علم و هویت ایرانیان هستند
  • بازخوانی تحلیلی زمینه‌های سیاسی اجتماعی در تدبرگرایی معاصر
  • رونمایی از بزرگ‌ترین مسئله ایران و جهان که از فقر هم وحشتناک تر است
  • موزه فسیل مراغه گنجینه‌ای از مهره داران ارزشمند
  • افتتاح نمایشگاه هنرهای دستی دانش آموزان در فریمان
  • آغاز فصل جدید نمایش پاتوق فیلم کوتاه نیشابور
  • موزه فسیل مراغه‌، گنجینه‌ای از مهره داران ارزشمند