Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد عاشوری مسئول کمیته پشتیبانی موکب احمدبن موسی(ع) سه‌شنبه در جمع خبرنگاران گفت: شب گذشته دومین گروه از خادمان موکب احمدبن موسی(ع) به کربلای معلی اعزام شدند.
وی تعداد خادمان این موکب را ۲۴۰ نفر اعلام کرد و افزود: در ۲ هفته گذشته ۶۰ نفر از خادمان کمیته تأسیسات راهی کربلا شدند و طی روزهای ۱۶ و ۱۸ مهرماه جاری، ۱۸۰ نفر دیگر از خادمان هم راهی کربلا شده و خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عاشوری اظهار کرد: در روز پنج‌شنبه، ۱۸ مهرماه هم خادمان خواهر موکب اعم از کمیته‌های فرهنگی، اسکان، پذیرش، امنیت، بهداری و رسانه به کربلای معلی اعزام خواهند شد.
مسئول کمیته پشتیبانی موکب احمدبن موسی(ع) زمان خدمت‌رسانی این موکب را به زائران اربعین در روزهای ۲۲ تا ۲۸ مهرماه جاری اعلام کرد و گفت: موکب احمدبن موسی(ع) روزانه ظرفیت اسکان و پذیرایی ۷ هزار نفر زائر اربعین را دارد.

تلاش برای راه‌اندازی زائرسرا در کربلا
وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا زائرسرای مخصوص استان فارس را در کربلا راه‌اندازی کنیم، افزود: موکب احمدبن موسی(ع) با مدیریت و رئیس هیات امنایی امام جمعه شیراز و همچنین تولیت حرم مطهر شاهچراغ(ع) و سپاه فعالیت می‌کند لذا تلاش می‌کنیم تا جایگاهی ثابت و دائمی برای استان فارس در کربلا احداث کنیم.
عاشوری ادامه داد: در این راستا درصدد هستیم زمینی را در کربلا یا مسیر نجف به کربا خریداری کنیم تا بتوانیم زائرسرایی به نام احمدبن موسی(ع) در آنجا احداث کنیم که این مسئله نیاز به مشارکت و همراهی مردم و خیران دارد.
مسئول کمیته پشتیبانی موکب احمدبن موسی(ع) از خیران و مردم نیک‌اندیش استان فارس خواست در ساخت این زائرسرا مشارکت کنند.
۹۲۵۴ /۱۸۷۶ 
 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: موکب اربعین شیراز اربعین ۹۸ فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۰۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خادمان حرم امام رضا (ع) در سوگ شهادت صادق آل عبا به عزاداری پرداختند

صبح امروز خادمان حرم امام رئوف در سالروز شهادت ششمین امام شیعیان؛ حضرت امام جعفر صادق (ع)، با حضور در دسته عزاداری هیئت عالم آل محمد، به سوگ و ماتم آن امام همام پرداختند.

این مراسم با حضور جمعی از خادمان ، زائران و مجاوران حضرت رضا (ع) در صحن پیامبر اعظم (ص) مقابل ایوان باب الکاظم (ع) آغاز شد و عزاداران با نوحه‌خوانی و مرثیه‌سرایی، در سوگ شهادت مظلومانه امام صادق (ع) به سوگواری پرداختند.

حزن و اندوه عزاداران در این مراسم وصف‌ناپذیر بود و اشک‌ها در چشمانشان حلقه زده بود.

آستان قدس رضوی در ایام شهادت ائمه معصومین (ع) با برگزاری برنامه‌های مختلف عزاداری، به سوگ و ماتم این خاندان معصوم می‌نشیند و عشق و ارادت خود را به ساحت مقدس این بزرگواران ابراز می دارد.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • خادمان حرم امام رضا (ع) در سوگ شهادت صادق آل عبا به عزاداری پرداختند
  • خادمان بابلسری چایخانه حرم رضوی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • برپایی مراسم عزاداری و دسته روی در کربلای معلی
  • ارائه خدمات پزشکی گروه جهادی الکفیل در زنجان
  • مومنی: آتش به جنگل نرسید
  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی
  • نخستین گروه از زائران استان برای عمره مفرده اعزام شدند
  • اعزام نخستین گروه از عمره‌ گزاران کهگیلویه‌ و بویراحمد به سرزمین وحی