Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نوازی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت این روزهای استقلال اظهار داشت: خوشبختانه آبی‌پوشان توانستند دو بازی خود را از جام‌ حذفی و لیگ با برد به پایان برسانند البته هنوز استقلال به شرایط ایده‌آل نرسیده اما اعتقاد دارم آنها می‌توانند آرام‌آرام به یک تیم آماده و همیشه برنده تبدیل شوند.

وی ادامه داد: استقلال هنوز بد گل می‌خورد و این نقطه ضعفی است که باید هر چه زودتر برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه آبی‌پوشان توانایی لازم را برای نگه داشتن گل‌شان ندارند و استراماچونی باید با تمرینات ویژه‌ای که برای مدافعانش در نظر می‌گیرد، آنها را آماده‌تر از قبل کند.

نوازی افزود: هواداران استقلال هنوز از عملکرد تیمشان ناراضی هستند و نتوانسته‌اند چند بازی پیاپی از استقلال را با آرامش ببینند زیرا در هر بازی استقلال در دقایق پایانی گل دریافت کرده و باعث شده امتیازات زیادی را از دست بدهد.

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه نقاط ضعف استقلال باید هر چه زودتر برطرف شود، تصریح کرد: تیم فوتبال استقلال در مقابل گل‌گهر سیرجان شرایط به نسبت خوبی داشت ولی باید ببینیم جایگاه گل‌گهر کجاست و توقع هواداران از استقلال چیست؟ این هواداران هستند که تیم را بزرگ می‌کنند و به بازیکنان بزرگی می‌بخشند بنابراین بازیکنان هم باید عملکرد قابل قبولی داشته باشند و دل طرفداران تیم را شاد کنند.

وی در مورد گل نزدن‌های مهاجمان استقلال گفت: عملکرد آنها ضعیف بوده، مرتضی تبریزی نتوانسته نمایش خوبی از خود نشان دهد و هنوز تمرکز لازم را در این فصل پیدا نکرده، شرایط برای او خوب نیست و باید بهتر و بهتر تمرین کند تا بتواند به مرز آمادگی کامل برسد البته احساس می‌کنم آرامش به اردوی استقلال بازگشته و استراماچونی نقش مؤثری در این آرامش دارد بنابراین باید این آرامش را به بازیکنانش هم انتقال داده و آنها را از لحاظ روحی و روانی آماده دیدارهای آینده کند.

کد خبر 4738585

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد نوازی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال گل گهرسیرجان آندره استراماچونی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران جام جهانی والیبال جام حذفی تیم ملی والیبال ایران والیبال تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم فوتبال امید ایران جام حذفی فوتبال کشور کشتی آزاد تیم ملی فوتبال ایران کاراته لیگ جهانی کاراته وان آندره استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۱۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد

به گزارش همشهری آنلاین محمود کلهر با اشاره به اینکه پرسپولیس مقابل سپاهان فرصت صدنشینی را از دست داد درباره نقش مربیان در رسیدن به موفقیت صحبت می‌کند: مربیان حرفه‌ای زمانی موفق می‌شوند که تیم‌شان را از حاشیه بیرون بیاورند و البته تابع بازیکن، مدیر و سایر موارد نباشند. نمونه این مسئله هم به بازی بیشتر بازیکنان در دیدار جام حذفی بازمی‌گشت در حالی که نیاز نبود همه بازیکنان بازی کنند؛ بیرون کشیدن ترابی در دقیقه ۶۰ باعث شد تا بازی سپاهان را خیلی حساس کنیم در حالی که یک مربی باید اقتدارش را در بحران‌ها نشان دهد و فقط به بازی پیش رو نگاه کند.

در بازی مقابل تیم اراک سرنوشت بازی در دستان پرسپولیس بود به همین دلیل مربی تیم برنده نباید باعث شود شرایط تیمش بهم بخورد.

پیشکسوت پرسپولیس البته در ادامه از اوسمار حمایت کرده و می‌گوید: به نظرم اوسمار مربی خوب و فهمیده‌ای است و باز هم باید از او حمایت کرد. در زمان یحیی تیم پرسپولیس با کاستی‌هایی در چند منطقه مواجه بود اما با جذب بازیکنانی مانند عیسی، حسن و اورونوف ضعف‌ها به نقطه قوت تبدیل شدند که این یک مزیت بزرگ است. البته با وجود این اوسمار باید جدی‌تر، محکم‌تر و در مهره‌چینی بهتر و قوی‌تر کار کند تا بتواند در نتیجه‌گیری باز هم موفقیت‌هایش را تکرار کند.

کلهر در رابطه با جنگ قهرمانی و رقابت شدیدی که بین پرسپولیس و استقلال وجود دارد، می‌گوید: من اصلاً این نکته را قبول ندارم که سرنوشت قهرمانی در دستان تیم صدرنشین است و قرعه‌اش هم بهتر از پرسپولیس است چون اتفاقاً استرس استقلال را بیشتر از پرسپولیس می‌دانم؛ چه بسا که نگه داشتن صدر دشوارتر است.

کد خبر 849537 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد
  • کلهر: سرنوشت قهرمانی دست استقلال نیست
  • منیعی: خطیر آرامش نکونام را گرفت؛ استقلال با هوش باشد قهرمان می‌شود
  • برطرف شدن مصدومیت حسن یزدانی به شکل کامل؛ پادشاه آماده تاج گذاری!
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • امیرعبداللهیان: آماده کمک به بازگشت آرامش و ثبات به سودان هستیم
  • ورمزیار: با جدایی خطیر، تیم به آرامش می‌رسد
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد
  • مرادمند زمین و هوای استقلال را بست!