Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@14:03:59 GMT

۴۵۰۰ تن محصولات شیلاتی مازندران به خارج صادر شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۹۱۰۸۰

۴۵۰۰ تن محصولات شیلاتی مازندران به خارج صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، ولی اله محمدزاده  اظهار داشت: شش ماهه اول امسال با تلاش بهره برداران شیلاتی استان حدود چهار هزار و ۵۰۰ تن انواع محصولات شیلاتی به ارزش اقتصادی ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار به خارج از کشور صادر شد.

مدیرکل شیلات مازندران در ادامه با اشاره به اینکه مقصد این محصولات کشورهای آلمان، انگلیس، امارات متحده عربی، عراق، افغانستان، آذربایجان و ترکمنستان بوده است، محصولات صادراتی را شامل خاویار پرورشی به میزان ۶۹۵ کیلوگرم با ارزآوری ۴۰۰ هزاردلار، ۴۸ تن گوشت ماهیان خاویاری پرورشی با ارزش ۱۷۴ هزاردلار، ماهی پرورشی تازه ۳ هزار و ۵۸۰ تن وارزآوری ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزاردلار، خوراک آبزیان به میزان ۸۰۰ تن وارزش ۲۰۰ هزاردلار، کنسرو ماهی ۵ تن به ارزش اقتصادی ۱۴ هزار دلار اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تولید محصولات شیلاتی باکیفیت و صادرات محور یکی از سیاست‌های شیلات مازندران است که امیدواریم با صادرات آن به خارج از کشور ارزآوری خوبی برای فعالین شیلاتی حاصل شود.

کد خبر 4740894

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل شیلات مازندران ماهیان خاویاری صادرات غیرنفتی اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران قزوین گرگان ایلام گردشگری خطبه های نماز جمعه بیرجند شیراز شهرکرد نیروی انتظامی استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۱۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۹ درصدی صادرات کالا از مازندران

نادعلی کهنسال مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران گفت: بیش از ۲۴ میلیون دلار کالا در فروردین ماه امسال از مازندران به کشور‌های هدف صادر شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۹ درصد افزایش داشته است.

او افزود: عمده کالا‌های صادر شده شامل فراورده‌های لبنی، فرآورده‌های خوراکی، بستنی، مرکبات و کیوی، خوراک آبزیان، سیمان، کاغذ، محصولات شیمیایی و ... بوده است.

کهنسال گفت: این کالا‌ها به کشور‌های عراق، روسیه، پاکستان، قزاقستان، امارات، ایتالیا، افغانستان و ترکیه صادر شده است.

او افزود: در همین مدت مقدار ۴۳۵ هزار تن کالا وارد استان شده که به لحاظ ارزشی ۱۴ درصد افزایش داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • افزایش ۹ درصدی صادرات کالا از مازندران
  • ارزش ۲ هزار و ۲۱۰ میلیاردی پرورش ماهی در قفس قشم
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • استفاده از پایاب های کشاورزی در حوزه آبزی پروری
  • ارزآوری ۴۰۰ میلیون دلاری صنایع دستی ایران + فیلم
  • صادرات بیش از یک میلیارد ریال محصولات چاپی غیر کتاب از خراسان رضوی
  • صدور بیش از ۵۰ میلیون دلار کالا از گمرک استان همدان
  • رشد ۶۲ درصدی صادرات آبزیان از خوزستان
  • سطح گلخانه‌های کردستان به ۶۰ هکتار افزایش یافت
  • ارزآوری ۶.۲ میلیارد دلاری بخش کشاورزی در سال ۱۴۰۲