Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@17:38:10 GMT

مجمع خیران امنیت ساز در استان بوشهر تشکیل شود

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۹۱۱۳۲

مجمع خیران امنیت ساز در استان بوشهر تشکیل شود

استاندار بوشهر با تاکید بر نقش مهم خیران در عرصه‌های جامعه در توسعه و پیشرفت گفت: خیران بوشهری در همه عرصه‌ها نقش ممتاز خود را نشان داده‌‌اند که در این راستا مشارکت خیران در عرصه امنیت با تشکیل مجمع خیران امنیت‌ساز ضروری است. ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در جلسه طرح توسعه مشارکت مردم در نظم و امنیت با تبریک هفته نیروی انتظامی و قدردانی از تلاش شبانه‌روزی این نیرو در عرصه‌های مختلف نظم و امنیت اظهار داشت: به‌حمدالله استان بوشهر دارای امنیت پایدار است که  بخش عمده‌ای  از این امنیت با تلاش شبانه‌روزی نیروهای انتظامی محقق می‌شود که  خدمات آنان قابل تقدیر و ستایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر، با اشاره به موفقیت نیروی انتظامی در 8 حوزه در کشور خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی استان بوشهر در 8 حوزه و بخش حائز رتبه برتر در کشور شد که نشان از تلاش شبانه‌روزی موفق این نیرو است.

وی، از برقراری امنیت پایدار در ایران اسلامی و استان بوشهر خبر داد  و بیان کرد: همانند هشت سال دفاع مقدس خوشبختانه در جمهوری اسلامی ایران، امنیت، مردم پایه و مردم محور است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه عملکرد نیروی انتظامی مورد رضایت مردم است افزود: بر این اساس مقام معظم رهبری راه جدیدی پیش پای نیروی انتظامی قرار داده که از ظرفیت مردمی در عرصه امنیت بیشتر بهره برده شود.

گراوند با تاکید بر استفاده از ظرفیت خیران امنیت‌ساز در جامعه گفت: نیروی انتظامی از ظرفیت‌های خیران در بالا بردن ضریب امنیتی و ارتقاء توان خود موفق عمل کرده است.

وی، با تاکید بر استفاده از موقوفات در عرصه امنیت تصریح کرد: باید  از فرهنگ وقف در عرصه امنیت بهره برد چراکه این ظرفیت مورد استفاده همه آحاد جامعه قرار می‌گیرد.

استاندار بوشهر، به برون سپاری بخشی از خدمات نیروی انتظامی پرداخت و افزود: نیروی انتظامی موفق‌ترین دستگاه‌ اجرایی دولتی، در واگذاری امور به مردم است چراکه تاکنون بخش‌های مهمی از آن برون سپاری شده است.

وی،  با تاکید بر نقش مهم خیران در عرصه‌های جامعه در توسعه و پیشرفت گفت: خیران بوشهری در همه عرصه‌ها نقش ممتاز خود را نشان داده‌‌اند که در این راستا مشارکت خیران در عرصه امنیت با تشکیل مجمع خیران امنیت‌ساز ضروری است.

گراوند برون سپاری خدمات دولتی به مردم را امر مهم و ضروری دانست و تاکید کرد: امنیت  از مهم‌ترین نیازهای بشر در جامعه محسوب می‌شود چراکه همه  امور جامعه در سایه برقراری امنیت، آسایش و آرامش محقق می‌شود.

وی، استفاده از ظرفیت و فرهنگ دینی در امر امنیت را مورد تاکید قرار داد و افزود: همکاری 172 نفر خیر در امر امنیت در استان بوشهر نشانه وجود زمینه همکاری مردم در این عرصه است.

امنیت پایدار استان بوشهر مرهون تلاش نیروی انتظامی است نرخ وقوع شرارت ‌در استان بوشهر به یک‌دهم درصد رسید رژه نیروهای مسلح استان بوشهر در هفته نیروی انتظامی به روایت تصویر

استاندار بوشهر با تاکید بر واگذاری زمین در شهر سیراف برای ساخت کلانتری افزود: این شهر از ظرفیت بالایی برخوردار است که در این راستا قرار است گمرک سیراف هم راه‌اندازی شود.

گراوند بیان کرد: امنیت خوبی در استان بوشهر وجود دارد ولی هرچه توان، در این عرصه افزایش یابد ضریب و اطمینان خاطر بیشتر بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/ ع

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۱۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدآفرینی در جامعه یکی از مهمترین دستاوردهای کارگران عزیز کشور است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح امروز سه‌شنبه هم‌زمان با روز کارگر، در سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه با تبریک این روز به همه جامعه بزرگ و محترم کارگری کشور، برگزاری این مراسم پس از دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب را فرصتی مغتنم برای اطلاع و پیگیری از منویات و رهنمودهای ایشان نسبت به موضوع کار و کارگران و تلاش در جهت تمهید ساز و کارهای اجرای این رهنمودها دانست.

رئیس جمهور با اشاره به برگزاری این مراسم در کارخانه‌ای بزرگ که محصولاتی قابل عرضه برای بازارهای داخلی و خارجی دارد، محصولات تولید شده در این کارخانه را گواه توانایی و تلاش کارگران و مهندسان و نیز نشان‌دهنده وجود توانمندی در کشور برای انجام کارهای بزرگ دانست و گفت: البته نباید به همین میزان بسنده کرد.

دکتر رئیسی دستاورد دیگر تلاش‌ها و تولیدات این کارخانه و دیگر واحدهای تولیدی کشور را امیدآفرینی با وجود تحریم‌ها و فشارها و برخی کاستی‌ها توصیف کرد که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بوده است و افزود: مسئله امیدآفرینی به تعبیری ترجمان همان شعار ارزشمند «ما پای کار ایران هستیم» شما کارگران عزیز و محترم است که با روحیه ارزشمندتان همانطور که دشمن را در عرصه‌های مختلف ناکام گذاشتید در عرصه اقتصادی نیز ناکام گذاشتید و خواهید گذاشت.

رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت به عمل آمدن همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر در جهت ارتقای کیفی و کمی روزانه تولید اظهار داشت: ملت ایران و کارگران ما نشان داده‌اند که می‌توانند تولیداتی داشته باشند که کیفیت آن از همه استانداردهای ضروری و جهانی بالاتر باشد، چنانکه در سفر اخیر ما به سریلانکا مهندسان و متخصصان سریلانکایی تاکید داشتند که کار متخصصان ایرانی در ساخت سد و نیروگاه در آن کشور از نظر فناوری و علم‌پایه بودن کاملا به‌روز و حتی بی‌نظیر بوده و برای اولین بار در منطقه کاری با این سطح از تکنولوژی اجرا شده است.

خبر تکمیل می‌شود ... .

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • رئیسی: دشمن حتما در عرصه اقتصادی ناکام خواهد ماند
  • امیدآفرینی در جامعه یکی از مهمترین دستاوردهای کارگران عزیز کشور است
  • تشکیل مجمع مشورتی شورای ادوار بندرعباس
  • وزیرخارجه مصر: «حماس» باید در تشکیل کشور فلسطین مشارکت داشته باشد
  • شبکه خیریه‌ها و خیران خارج از کشور ایجاد می‌شود
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • تشکیل بانک اطلاعاتی به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در مازندران
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه