Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجرایی سپاه ثارالله استان کرمان از برگزاری نخستین یادواره شهدای عشایری استان در بهمن ماه سال جاری خبر داد و گفت: یادواره شهدای عشایر دانش‌آموز نیز به‌زودی در جیرفت برگزار می‌شود. ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جیرفت، عباس مولایی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدا عشایر استان کرمان اظهارداشت: یادواره شهدای عشایر استان کرمان برای نخستین بار به همت سپاه پاسداران در بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه استان کرمان 6 هزار و 500 شهید تقدیم انقلاب کرده است، عنوان کرد: از این تعداد هزار و 200 شهید مربوط به عشایر استان و 412 نفر از شهدای عشایر استان کرمان متعلق به جنوب کرمان است.

همایش سنگرسازان بی‌سنگر جنوب شرق کشور در کرمان برگزار شدهمایش دانش‌آموزان عاشورایی " احلی من العسل" در کرمان برگزار شدیادواره شهید محمد شیخ‌شعاعی در کرمان برگزار شد

معاون اجرایی سپاه ثارالله  استان کرمان با اشاره به اینکه جنوب کرمان شهدای زیادی تقدیم اسلام کرده که حدود 35 درصد از شهدای استان متعلق به جنوب کرمان است گفت: به‌زودی یادواره شهدای عشایر دانش‌آموز نیز در جیرفت برگزار می‌شود که مقدمات این کار در حال انجام است.

وی با بیان اینکه استان کرمان دومین استان کشور از نظر تعداد شهدای عشایر است افزود: با توجه به وجود 17 شهر عشایرنشین در استان کرمان برای نامگذاری خیابانی به نام شهدای عشایر در استان کرمان در برنامه است.

بالغ بر 70 درصد اعتبارات دهیاری‌های جنوب کرمان به عشایری اختصاص داده شد

محمود قانعی فرماندار رودبار جنوب نیز در این جلسه با اشاره به اینکه در برگزاری جشنواره‌ها باید از رویکرد تکراری خودداری شود اظهار داشت: بالغ بر 70 درصد اعتبارات دهیاری‌ها به حوزه عشایری اختصاص داده شده است.

قانعی عنوان‌کرد: در بحث یادواره شهدای عشایر منطقه از تمام ظرفیت های شهرستان استفاده می کنیم چرا که ما هرچه داریم به برکت خون شهدا است.

انتهای پیام/ش

R7860/P/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۱۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی هلال‌احمر کرمانشاه برای برگزاری یادواره شهدای «بازی‌دراز»

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت: ۱۲۰ تیم عملیاتی این جمعیت، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات بازی‌دراز را پوشش خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدباقر محمدی امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد شهدای گرانقدر عملیات غرورآفرین بازی‌دراز و بزرگداشت هفته جمعیت هلال‌احمر، اظهار کرد: ۱۲۰ تیم از جمله ۵۰۰ نفر از امدادگران و نجات گران جمعیت هلال‌احمر از ورودی استان تا ارتفاعات بازی‌دراز به زائران خدمات‌رسانی خواهند کرد.

وی افزود: پوشش امداد هوایی، اسکان زائران، ارائه آموزش‌های خودآگاهی، کمک‌های اولیه و سایر برنامه‌های متنوع فرهنگی از دیگر برنامه‌های اجرایی در روز نوزدهم و بیستم اردیبهشت در راستای مراسم بزرگداشت عملیات بازی‌دراز است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه با اشاره به برنامه‌های اجرایی هفته هلال‌احمر، تصریح کرد: شش پروژه از جمله پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در شهرستان‌های جوانرود، پاوه، دره شهدای ثلاث باباجانی، خسروی و ساختمان مرکز امداد ثلاث باباجانی و مرکز فیزیوتراپی شهر کنگاور نیز روز شنبه هفته آینده افتتاح خواهد شد.

محمدی اضافه کرد: ۱۵ پایگاه امداد و نجات ثابت و هفت پایگاه سیار در سطح استان داریم.

کد خبر 751480

دیگر خبرها

  • خط‌کش سفید مخصوص نابینایان ساخته شد
  • چهلمین یادواره نکوداشت مقام معلم و استاد شهید مرتضی مطهری
  • برگزاری یادواره روحانی شهید سیروس در لنده
  • برگزاری یادواره شهدای لشگر فاطمیون در قم
  • (تصویر) تصویری از کادوی دانش آموزان عشایر به معلمشان
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمان در پی درگذشت امام جمعه فقید بلوک جیرفت
  • واگذاری ۲ هزار و ۶۱۰ زمین در ۱۴ شهر جنوب کرمان
  • آغاز رویداد دادرس در استان اصفهان با حضور بیش از ۷۰۰ دانش‌آموز
  • یادواره شهدای معلم شهرستان دیر برگزار شد
  • آمادگی هلال‌احمر کرمانشاه برای برگزاری یادواره شهدای «بازی‌دراز»