Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

رئیس کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس از دستگیری خانمی که با مراجعه به آرایشگاه‌های زنانه معروف تهرانپارس از مشتریان آنها ۲ میلیارد ریال سرقت کرده بود، خبر داد و گفت: متهم به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ مجید عسگری نیا بیان داشت: از مدتی پیش سرقت از آرایشگاه های زنانه در محدوده کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس شدت گرفت که با توجه به شرح حادثه یکسان، احتمال می رفت که سارق تنها یک نفر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: مال باختگان که همگی مشتریان آرایشگاه های زنانه بودند پس از مراجعه به کلانتری اظهار داشتند: وقتی به آرایشگاه مراجعه کرده ایم، هزینه خدمات را پرداخت کرده ایم و در این هنگام کارت عابر بانک و کیف پولمان همراهمان بود، ولی هنگامی که از آرایشگاه بیرون رفتیم متوجه شده ایم که کیف و یا کارت عابر بانکمان به سرقت رفته است و پس از مدتی پیام برداشت وجوه از عابربانکمان را دریافت کرده ایم.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات میدانی مشخص شد که خانم جوانی در مواقع سرقت، در نزدیکی در ورودی آرایشگاه و در اطراف میز صندوق دریافت وجوه نشسته است.

کلانتر محله تهران پارس افزود: در گام بعدی تحقیقات پلیسی فروشگاه هایی که کارت عابر بانک های سرقتی مصرف شده است شناسایی شد و به دست آمد که همان خانم کارت های سرقتی را مصرف کرده است.

وی با اشاره به اینکه ماموران توانستند مخفیگاه متهم را در محدوده کلانتری شناسایی کنند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی روز گذشته متهم در مخفیگاهش دستگیر و برای بازجوئی اولیه به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ عسگری نیا با این توضیح که متهم پس از حضور در کلانتری و انجام تحقیقات پلیسی به سرقت های خود اعتراف کرد، گفت: متهم تا کنون به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کرده است.

این مقام انتظامی در خصوص اظهارات متهم، بیان داشت: متهم در تحقیقات پلیسی، گفت: آرایشگاه های زنانه خیلی شلوغ را در محدوده تهرانپارس انتخاب می کردم و سعی می کردم از ازدحام جمعیت سوء استفاده کنم و اموال شخصی مال باختگان را سرقت کنم و یا اینکه به بهانه کوتاه کردن موی سر در نزدیک میز صندوق دریافت وجوه می ایستادم و زمانی که مشتریان رمز عابربانکشان به متصدی می گفتند، شماره رمز عابر بانک مشتریان را حفظ می کردم و در فرصت بعدی کارت عابربانک و یا کیف مشتریان را سرقت می کردم و بلافاصله با مراجعه به فروشگاه ها از جمله طلافروشی ها وجوه داخل کارت عابربانک را خرج می کردم.

رئیس کلانتری تهرانپارس با اشاره به اینکه متهم ۲۷ ساله و دارای مدرک لیسانس است و تنها در یکی از موارد موفق به سرقت ۴۰ میلیون تومانی از یکی از شاکیان شده است، توضیح داد: ارزش جمعی سرقت های متهم مبلغ ۲ میلیارد ریال شده است و تا به الان ۱۰ شکوائیه علیه این خانم در کلانتری طرح شده است.

بنابراین گزارش، کشف جزئیات پرونده ادامه دارد و متهم برای گرفتن دستور قضائی به دادسرا معرفی شده است.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۱۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: با تلاش مأموران کلانتری نواب صفوی مشهد متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو به دام افتاد. - اخبار استانها -

سردار احمد نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از مشهددر تشریح جزئیات این پرونده اظهار داشت: در پی گزارش چند فقره سرقت کامپیوتر خودروهای پژو در محدوده بلوار شارستان مشهد، پی‌گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران دایره تجسس کلانتری نواب صفوی با بررسی دقیق دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت‌ها تصاویری از متهم را به‌دست آورده و آن‌را در اختیار تمامی گشت‌های انتظامی حوزه استحفاظی قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: تحقیقات برای دستگیری متهم با تقویت گشت‌های محسوس و نامحسوس در مناطق آسیب‌پذیر آغاز تا این که یکی از تیم‌های انتظامی روز گذشته متهم را در حالی پرسه‌زنی در اطراف خودروهای پارک شده در محدوده خیابان 17 شهریور مشاهده و در اقدامی غافلگیرانه وی را در حال سرقت به دام انداختند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: متهم که اعتیاد به موادمخدر دارد. پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجوئی های به عمل آمده به 46 فقره سرقت کامپیوتر خودروهای پژو در سطح شهر مشهد و فروش آن‌ها به یک مالخر اعتراف کرد.

نگهبان خاطرنشان کرد: تحقیقات برای دستگیر مالخر موردنظر و کشف دیگر جرائم احتمالی با هماهنگی مقام قضائی ادامه دارد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد