Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کردستان، بهمن مرادنیا، استاندار کردستان امروز، 16 مهرماه در مراسم افتتاح سالن ورزشی روستای مالوجه از توابع شهرستان قروه اظهار کرد: امیدواریم نسبت به رفع مشکلات بخش راه‌ها و آب آشامیدنی بخش دلبران اقدامات لازم به عمل آید.
وی افزود: همچنین در بخش تأمین آب آشامیدنی در بلندمدت و با برنامه‌ریزی صورت گرفته از محل سدهای اطراف آب شرب مردم تأمین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار کردستان اعلام کرد: خوشبختانه با توجه به ظرفیت‌های فراوان منطقه در بخش کشاورزی در چند سال اخیر از محل اعتبارات ملی و استانی تسهیلات قابل‌توجهی به متقاضیان پرداخت‌شده که قطعاً در آینده شاهد تحول در این بخش خواهیم بود.
وی در بخشی دیگر از سخنانش بیان کرد: در حوزه اشتغال روستایی نیز دولت تدبیر و امید با پرداخت تسهیلات مناسب نیز برای حمایت از رونق تولید و اشتغال در مناطق روستایی به عمل‌آورده است.
مرادنیا عنوان کرد: مسلماً با رونق تولیدات روستایی شاهد افزایش سرانه درآمد مردم در مناطق روستایی و شهری استان و در نتیجه تحقق اهداف توسعه پایدار استان کردستان می‌شود.
وی ذکر کرد: باید به این نکته توجه کنیم که خودکفایی و خوداتکایی به توسعه بخش کشاورزی و نیز صنعت به‌خصوص در عرصه کشاورزی موجبات رشد و توسعه روستاها را فراهم می‌کند که درنهایت با ایجاد اشتغال در روستاها بستر مهاجرت معکوس به روستاها و ماندگاری در این مناطق تحقق می‌یابد.
استاندار کردستان افزود: خوشبختانه با تلاش‌های به‌عمل‌آمده تخصیص سهمیه آب برای بیش از 96 هزار هکتار از اراضی و باغات استان با حمایت ریاست محترم جمهوری و نیز معاون اول ریاست جمهوری تحقق یافت که قطعاً این امر زمینه‌ساز رشد همه‌جانبه استان را مهیا می‌کند.
وی در پایان یادآور شد: دولت با همه توان خدمتگزار مردم است و اعتقاد و باور دولت بر این است باید بسیار بیشتر به مردم خدمت‌رسانی شود که در این راه قطعاً مدیران خدوم و تلاشگر استان تلاش خود را برای خدمت بهتر به مردم شریف استان مضاعف خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان توسعه پایدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۱۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح تفصیلی شهر اردبیل تصویب شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، و به نقل از روابط عمومی شهرداری اردبیل، محمود صفری روز پنجشنبه اظهار کرد: طرح تفصیلی شهر اردبیل که پس از طی مراحلی به‌زودی به مرحله اجرا درمی‌آید، بخش عمده مشکلات شهری را برطرف خواهد کرد.
وی افزود: با اجرای طرح تفصیلی اردبیل که در قالب پهنه‌بندی و با احصای کمبودها و معضلات شهری تهیه شده، ضمن رفع کاستی‌های طرح قبلی نگاه ویژه‌ای به تامین کمبود سرانه‌های عمومی شهر و رساندن سرانه‌های مورد نظر به استانداردهای کشوری دارد.
شهردار اردبیل، جبران کمبودهای مناطق کم‌برخوردار و توسعه متوازن و یکسان مناطق مختلف شهر را از محورهای اصلی طرح تفصیلی جدید عنوان کرد و افزود: اصلاح ضوابط و موارد مدنظر در این طرح موجب نوسازی، بهسازی، رونق و توسعه شهر در زمینه‌های مختلف خواهد شد و شهروندان به‌زودی شاهد اثرهای مثبت آن خواهند بود.
صفری اضافه کرد: اصلاح و توسعه مبادی ورودی‌ شهر اردبیل نیز در برنامه‌های شهرداری قرار دارد که با ساماندهی آنها توسعه، رونق و وضعیت بصری مناسب و در شان کلانشهر اردبیل را شاهد خواهیم شد.
طرح تفصیلی اردبیل شهریور سال ۱۴۰۱ پس از حدود ۱۱ سال از سوی شورای اسلامی این شهر مصوب و در مهرماه ۱۴۰۲ از سوی شهرداری به وزارت راه و شهرسازی فرستاده شده بود.

دیگر خبرها

  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • امنیت لازمه توسعه است/لزوم رسیدگی به مسکن محرومان در کردستان
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • گردشگران جشنواره «گیلاس کن»رشد ۵۰ درصدی داشته است
  • تنوع کشت گیاهان دارویی رونق‌بخش اقتصاد در کردستان
  • سیل موجب انسداد ١٠ راه روستایی در شهرستان بم شد
  • توجه به ظرفیت‌های مناطق روستایی گامی بلند در تحقق شعار سال است
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل تصویب شد
  • توسعه کتابخانه‌های سیار و ایجاد زنگ کتابخوانی در مدارس کشور
  • رونق قیمت‌گذاری کاذب در پلتفرم‌ها/ انسداد تا اصلاح آگهی‎‌های مسکن