Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان گفت: چهار بانده کردن جاده حادثه خیز همدان - غار علیصدر نیازمند ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، محمود رضا عراقی در همایش طلایه داران ترافیک بیان کرد: تلاش داریم فرایند عریض کردن جاده همدان - غار علیصدر با همکاری دولت و بخش خصوصی صورت گیرد اما تا زمان چهار بانده شدن این مسیر رانندگان باید از انجام حرکت های حادثه ساز و تردد با سرعت غیر مجاز خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با عنوان اینکه فرا گرفتن فرهنگ صحیح رانندگی یکی از اصلی ترین پیش نیازهای کاهش سوانح رانندگی است گفت: مهمترین اولویت شورای هماهنگی ترافیک استان ارتقای فرهنگ استفاده از وسیله نقلیه با ارائه آموزش است.

عراقی اضافه کرد: همانگونه که فرهنگ استفاده از اینترنت و فضای مجازی ضروری به نظر می رسد برای حفظ جان باید با نحوه صحیح رانندگی با خودرو و موتور سیکلت نیز آشنا شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان گفت: امروز با توجه به شرایط زندگی مردم و استفاده زیاد از خودروی شخصی، ترافیک مقوله مهمی در زندگی بشر شده است.

عراقی افزود: در صورت بهره گیری از امکانات و تمهیدات لازم برای کاستن ترافیک می توان از زمان به نحو مطلوب استفاده کرده و تلفات مالی و جانی را کاهش داد.

وی اضافه کرد: شورای هماهنگی ترافیک یا «همتا» برای هم افزایی امکانات، نظرها و ایده های تمامی سازمان مسئول در ترافیک تشکیل و راه اندازی شده است. 

معاون استاندار همدان بیان کرد: در حوزه سخت افزاری با توجه به امکانات، میزان اعتبار و  شرایط شهر از نظر اقتصادی، برای ایجاد خیابان های پهن و عریض، خط کشی مناسب، دوربرگران های منطقی و علمی و نصب دوربین های ثبت تخلف برنامه ریزی می شود.

عراقی ادامه داد: نصب دوربین های ثبت تخلف از نظر روانی باعث رعایت سرعت مطمئنه از سوی مردم می شود همچنین ایجاد جدا کننده در معابر و اتوبان ها زمینه عبور نکردن مردم از عرض معابر و استفاده از پل عابر پیاده را فراهم می کند.

وی اظهار داشت: پل های عابر پیاده باید به گونه ای باشند که مردم به جای پیمودن عرض جاده به استفاده از این پل ها رغبت داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان اضافه کرد: موتورسواران بخش زیادی از جانباختگان سوانح رانندگی را تشکیل می دهند بنابراین در صورت توصیه به استفاده از کلاه ایمنی باید کلاه های مناسب و استاندارد را نیز برای ترک نشین موتورسیکلت فراهم کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: طلایه داران ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۱۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است

علی حیدری اناری در نشست با منتخب مردم شهرستان مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طرح آبرسانی مشگین شهر از سد احمد بیگلو دارای ۱۶ کیلومتر خطوط انتقال، تعداد ۳ باب ایستگاه پمپاژ و ۴ مورد مخزن ۵ هزار متر مکعبی است که فاز اول آن به طول ۶ کیلومتر و احداث مخزن ۵ هزار مترمکعبی آب خام در محل تصفیه‌خانه در حال اتمام بوده و تکمیل و بهره‌برداری کامل این طرح نیازمند مبلغ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.

او افزود: شبکه آبیاری و زهکشی سبلان در ۲ ناحیه عمرانی (شمالی و جنوبی) با هدف زیر پوشش قرار دادن اراضی کشاورزی منطقه رضی و مشگین شهر در دست اجرا است که تکمیل آن توسعه زنجیره آبیاری مدرن در مشگین شهر را به دنبال خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل تصریح کرد: برای تکمیل عملیات باقی مانده شبکه آبیاری سبلان، شامل تکمیل ایستگاه‌های پمپاژ، لاینینگ ۸ کیلومتر کانال اصلی و سایر عملیات عمرانی در ناحیه جنوبی جمعا مبلغ ۸۰۰ میلیارد تومان مورد نیاز می‌باشد.

حیدری اناری عنوان کرد: مرمت و بازسازی سد اینچه نو جهت افزایش ضریب اطمینان پایداری تامین آب شرب شهر مشگین‌شهر و روستا‌های اطراف نیز از دیگر پروژه‌های مهم این شهرستان به شمار می‌رود که با در نظر گرفتن خطوط انتقال نیازمند ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.

او گفت: اصلاح و تغییر مسیر خطوط انتقال آب در منطقه رانش ایلاندو و احداث حوضچه آبگیر در راستای تامین آب شرب پایدار مردم این شهرستان از اقدامات شرکت آب منطقه‌ای اردبیل در منطقه است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای و ارتقاء ایمنی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه۱۶ باشد
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • وضعیت ترافیک جاده چالوس امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • قطارهای حومه‌ای به سیستم حمل‌ونقل انبوه‌بر شهر اصفهان متصل می‌شود
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • جاده چالوس بسته است
  • ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های البرز
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • مشخصات خودروی برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی اعلام شد
  • اجرای طرح ارتقاء ایمنی تردد عابرین و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان