Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید رضا مرتضوی پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت روز روستا نمایشگاه توانمندیهای روستایی در بخش مرکزی اردستان راه اندازی شده است.

وی افزود: روز ۱۵ مهرماه که به عنوان روز روستا پیشنهاد شده در شورای انقلاب فرهنگی به عنوان روز ملی روستا و عشایر نام گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار مرکزی اردستان ابراز داشت: به منظور معرفی کردن پتانسیل های روستایی بخش مرکزی اردستان نمایشگاه توانمندی های روستایی شامل صنایع دستی، محصولات لبنی، کشاورزی، گیاهان دارویی به مدت سه روز در محل این بخشداری با همکاری شرکت تعاونی دهیاران بخش مرکزی و اعضاهای شوراهای اسلامی و دهیاران ۱۵روستای دهستان های علیا و کچو و برزاوند راه اندازی شد.

وی ابراز داشت: مهم‌ترین مشکلات روستاهای این بخش روشنایی ورودی روستاها، اصلاح شبکه فاضلاب، تامین آب شرب، لایروبی قنوات، رعایت نکات ایمنی در مورد سیل بندها و احداث دیوار ساحلی، تجمیع دامداران و تهیه زمین مسکونی است که باید توجه ویژه ای به رفع این مشکلات شود.

مرتضوی با اشاره به اینکه تعداد روستاهای این بخش ۶۰ روستاست که ۳۲ شورای اسلامی و ۲۶ دهیاری در این روستاها فعال هستند، گفت: از مسئولان خواستار پیگیری های لازم در راستای رونق گردشگری و ایجاد صنایع تبدیلی در روستاها هستیم.

کد خبر 4740272

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا مرتضوی بخشداری مشکلات روستاها اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران قزوین گرگان ایلام گردشگری خطبه های نماز جمعه بیرجند شیراز شهرکرد نیروی انتظامی استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۱۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی مدارس قزوین 

نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی مدارس متوسطه استان قزوین به منظورمعرفی توانمندی‌های مدارس استان در راستای شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم در سرای سعدالسلطنه برپا شده است.

ترویج فرهنگ اقتصادی و استفاده حداکثری ازظرفیت دانش آموزان، هنر جویان، نخبگان، کارآفرینان و ارتباط موثر با مراکز دانش بنیان و شرکت‌های تولیدی، آموزش همراه با تولید، هدایت تحصیلی، معرفی رشته‌ها و مشاغل استان، رویداد کسب و کار و کارآفرینی از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است.

این نمایشگاه تا یازدهم اردیبهشت از ساعت ۸ تا ۱۵ برای بازدید علاقمندان دایر است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی؛ ایران اکسپو
  • سفیراندونزی از غرفه استان فارس بازدید کرد
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی مدارس قزوین 
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • آغاز به کار نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • شبه سوئیفت ایران از طریق ارز‌های ملی راه‌اندازی شد
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • راه ‌اندازی برات الکترونیک برای تامین مالی تولید
  • سخنرانی رییس‌جمهور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی آغاز شد