Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ مطلع شوید.

 

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ پانزدهم مهرماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 

 

 

3709...0937: یک سال گذشت از 7 ماه طلب فرهنگیان فقط یک ماه را دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفا پیگیری کنید.

 

1033...0939: با سلام خدمت عزیزان اراک خ 20 متری فوتبال پشت مدرسه حاج عسگری کوچه ها خیلی افتضاح هستند خدا پشت و پناهتون.

 

7563...0915: به وضعیت و بلاتکلیفی ٣۶٠ جوان که در آزمون فولاد خراسان شرکت کردند رسیدگی و پیگیری کنید.

 

5125...0919: سلام خسته نباشید تو رو خدا التماس می کنم پیگیر اجاره خانه ها باشید خیلی بالاست لطفأ به گوشه روسا برسانید مردم برن تو پارک ها چادر بزنند لطفأ لطفأ لطفأ پگیر باشید التماس میکنم تو رو خدا. پیگیر باشید.لطفأ تو رو خدا.

 

6045...0913: سلام و درود خدا بر شما و ممنون از خبر رسانی شما بزرگواران/ سوال بنده! چرا مدرسه راهنمايی شريعتی کنگان بايد    210هزار تومان پول لباس فرم از بچه ها بگيره و بايد هم خودش رسيد بهت بدهد تا بروی از فلان مغازه بگيری?لطفا با بنده تماس بگيريد.

 

1700...0935: سلام بعضی از شرکت ها در سایت باما اقدام به پیش فروش خودرو پراید به صورت اقساطی با پیش پرداخت ۱۷ میلیون اقساط ۳ ساله ماهیانه ۷۷۸۰۰۰ تومان که در بعضی از موارد ماشین از قیمت نقدی بازار ارزان تر. 

 

2426...0903: با سلام ما پرونده داریم دادگاه شهرستان رودان معلم زده بینی دانش آموز رو شکسته ولی تا حالا این معلم هیچ گونه مجازاتی نشده است. از طریق آموزش و پرورش نه دادگاه شهرستان تازه قاضی گفته که از روی ادب کردن دانش آموز اون رو مورد ضرب و شتم قرار داده تقاضا داریم حق این دانش آموز که با هزار تا زحمت و مشقت به مدرسه میره گرفته بشه.

 

2661...0914: با سلام و احترام هزینه درمان جانبازان بیمه دی از اول فروردین تاکنون پرداخت نشده و همچنین ۹۰% داروخانه ها و بیمارستانها و مطب خصوصی به دلیل عدم پرداخت هزینه درمانی در این استان لغو قرارداد کرده اند خواهش میکنم به اطلاع مسئولین مربوطه برسانید تا مشکل هزبنه درمان جانبازان بیمه دی حل شود. استان اردبیل شهرستان اردبیل

 

7439...0935: با سلام تو رو خدا به داد مردم برسید. مدارس دولتی هزینه های زیادی از خانواده ها می گیرند. و امکانات درستی هم ندارند. می گویند آموزش و پرورش به ما بودجه نمی دهد. پس بودجه آموزش پرورش رو چکار می کنند.

 

0325...0911: سلام تو مرکز پلیس بعلاوه ده یک برگ آچهار هزار تومان کپی می گیرن با مرکز بازرسی تماس گرفتم گفتن نرخ و ما اعلام کردیم این در حالی است بیرون مغازه ها بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ تومان میگیرن آیا به نظر شما این منطقی و عدالت است؟

 

9512...0916: چرا به اتوبوس سرویس دانشگاه آزاد لارستان فارس با اینکه خیلی فرسوده هست اجازه سرویس دهی می دهند؟ مگرقانونی نیست که به این خودروهای فرسوده اجازه بازی با جان بچه های مردم راندهند؟

 

1648...0990: سلام. من یک جوان تحصیل کرده گلستانی هستم و در استان خودم معدن کشف کردم و برای ثبت معدن به سامانه کاداستر مراجعه کردم که در کمال ناباوری متوجه شدم سامانه برای استان گلستان غیرفعال است و در پیگیری که از اداره کل صنعت و معدن استان داشتم بهم گفتند که به دلایل نامعلوم سامانه نزدیک به 3 ساله که غیرفعال است! چرا یک سامانه جامع باید بسته باشد تا معادن ید و صدف (لوماشل) فقط در انحصار یک عده خاص باقی بماند؟!

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشکلات مردم صدای مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۱۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه

ایسنا/خراسان جنوبی مسئول بسیج اساتید خراسان جنوبی گفت: افرادی که نتوانستند در تاریخ ۶ اردیبهشت در آزمون سراسری شرکت کنند مجدد در تاریخ ۲۱ اردیبشهت برگزار می‌شود.

سید جواد حسینی واشان، در گفت‌وگو با ایسنا گفت: با توجه به سیل رخ داده در زیرکوه در تاریخ ۶ اردیبهشت  و مسدوی راه‌ها بسیاری از افراد نتوانستند در کنکور شرکت کنند. 

وی بیان کرد: ۱۳۸ نفر از افراد در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و علوم انسانی  که نتوانستند شرکت کنند آزمون در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.                                             

حسینی واشان گفت: داوطلبان می‌توانند کارت شرکت به آزمون را از روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور دریافت کنند و در ۲۱ اردیبهشت در ۸ صبح روز جمعه آزمون برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۱۳ هزار داوطلب در آزمون استخدامی آموزش و پرورش مازندران
  • صعود نمایندگان لارستان و خراسان جنوبی به لیگ دسته یک هندبال بانوان
  • جشنی به بلندای عشق به فرزندان این مرز و بوم/ عاشقانی که سوختند و هنر آموختند
  • جشنی به بلندای عشق به فرزندان این مرز و بوم/ عاشقانی که سوختند تا هنر بیاموزند
  • برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • ۸۸ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت