Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر مطیعی، دبیر طرح نائب‌الشهید استان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به فراهم شدن آمادگی زیرساخت‌ها برای اجرای طرح نائب‌الشهید به برگزاری این طرح برای سومین سال متوالی در استان لرستان اشاره و اظهار کرد: دو هزار شهید در طرح نائب‌الشهید  توسط زائران اربعین استان لرستان معرفی می‌شوند.

وی با بیان این‌که در این طرح هر زائر اربعین علاوه‌بر زیارت فردی، به نیابت از یک شهید زیارت خود را انجام می‌دهد، خاطرنشان کرد: اجرای این طرح معطر شدن اربعین حسینی به نام و یاد شهدا و دارای اثرگذاری معنوی بیشتری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر اجرای طرح نائب‌الشهید لرستان با بیان این‌که در تمام موکب‌های استان لرستان در سطح شهرستان‌ها عوامل اجرای طرح نائب‌الشهید مستقر هستند، ادامه داد: عوامل اجرای طرح نائب‌الشهید به‌صورت الکترونیکی این طرح را انجام داده و کسانی که مشتاق به حضور در این طرح باشند می‌توانند با مراجعه به این افراد تصویر این شهید معرفی را دریافت کنند این در حالی‌است که در طرح نائب‌الشهید معرفی‌نامه هر شهید به‌صورت یک کارت طراحی شده و شامل تصویر، معرفی و بخشی از وصیت‌نامه شهید است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان فرهنگی مطیعی نائب الشهید لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۱۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جلال ماب یکشنبه شب در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه هفت کمیته زیر مجموعه ستاد اربعین فعالیت می‌کنند، گفت: کمیته‌های تغذیه و درمان جزو کمیته‌های با فعالیت گسترده محسوب می‌شود.

وی با اظهار اینکه سه هزار موکب زیر پوشش کمیته تغذیه ستاد اربعین سازمان دهی می‌شود می‌کنند، گفت: حدود دو هزار موکب در عراق مستقر می‌شوند و خدمات دهی می‌کنند و هزار موکب نیز در مسیر و مرزها و استان‌های مرزی فعالیت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه بین ۹۰۰ تا هزار موکب نیز به صورت خودجوش و بدون اینکه زیر پوشش و سازماندهی قرار گیرند، خدمات دهی می‌کنند، افزود: این موکب‌ها در مناطق مختلف از جمله خوزستان فعالیت و از زائران حسینی پذیرایی می‌کنند.

جلال ماب یادآور شد: حدود ۷ هزار دستگاه کامیون و خودرو اقدام به انتقال تجهیزات موکب‌ها می‌کنند و بیشتر مالکان خودروها به صورت افتخاری خدمات دهی می‌کنند و طبق پروتکل خاصی و بر اساس همکاری بین گمرک ایران و عراق این خودروها منتقل می‌شوند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه حدود ۲۰۰ هزار نیروی داوطلب به اداره موکب‌ها می‌پردازند، یادآور شد: اتباعی که از خاک ایران برای اربعین حضور می‌یابند، پتانسیل بسیار خوبی برای تبلیغ هستند و باید از این ظرفیت برای تبیین اربعین حسینی استفاده کرد.

وی با اظهار اینکه که سال گذشته ۷۰ هزار زائر خارجی ازخاک ایران روانه اربعین شدند، تصریح کرد: باید از این دستاورد برای تبیین اربعین بهره گرفت.

کد خبر 6091523

دیگر خبرها

  • آماده‌باش ۴۰۰ راهدار لرستانی با هشدار نارنجی هواشناسی
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • ۲ معلم لرستانی برگزیده کشوری شدند
  • توسعه پارکینگ اربعین در شلمچه
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • ثبت‌ نام بیش از ۶۰۰۰ نفر از مادران غیرشاغل لرستانی در صندوق بیمه
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند