Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره روابط عمومی بانک تجارت از ارائه خدمات ۲۳ دستگاه خودپرداز این بانک به زوار امام حسین (ع) در مسیر پیاده‌روی مسافران کربلا در شهرهای منتهی به پایانه های مرزی شلمچه، چذابه، خسروی و مهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام  روابط عمومی بانک تجارت، محمد احمدی آذر رییس اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک تجارت با اشاره به برنامه‌های این بانک برای خدمت‌رسانی به زوار حسینی گفت: همزمان با پویش پیاده‌روی اربعین حسینی و با اتخاذ تمهیدات لازم، نیاز هموطنان را به خدمات بانکی از طریق  ۲۳ دستگاه خودپرداز در مسیر پیاده‌روی مرتفع می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بانک تجارت در بازه زمانی نیمه دوم مهرماه برداشت وجه از این دستگاه‌ها را صرفا برای دارندگان تجارت کارت تا سقف ۵ میلیون ریال افزایش داده است.  

رییس اداره روابط عمومی بانک تجارت با اشاره به اینکه دستگاه‌های خودپرداز منتخب کاملا در مسیر تردد زائرین قرار دارند  یاد آور شد: دستگاه‌های خودپرداز مستقر در شعب بانک تجارت استان‌های خوزستان، کرمانشاه و ایلام در شهرهای منتهی به پایانه‌های مرزی شامل خرمشهر، آبادان، هویزه، اندیمشک، سوسنگرد، حمیدیه، کنگاور، اسلام آباد، قصر شیرین، کرند غرب، صحنه، ایلام، ایوان، چوار، دهلران و مهران در تمامی روزهای هفته به صورت ۲۴ ساعته نیاز زوار کربلا را به وجه نقد و سایر خدمات بانکی مرتفع خواهند کرد.   

مشتریان برای اطلاع از اسامی و محل استقرار دستگاه های خودپرداز بانک تجارت می توانند با مرکز ارتباط مشتریان به شماره ۱۵۵۴ تماس حاصل نموده و یا به سایت www.tejaratbank.ir مراجعه کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بانک تجارت اربعين حسيني دستگاه خودپرداز بانکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۲۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جدی به مسافران؛ احتمال ریزش کوه و سقوط سنگ در ۲ مسیر

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ محبی جانشین پلیس راه کشور، ضمن اعلام آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور در تعطیلات ۳ روزه، درخصوص لغزندگی جاده‌ها به مسافران و رانندگان هشدار داد.

کد خبر 848889 منبع: ایرنا برچسب‌ها ترافیک - جاده‌ای خبر مهم پلیس راهور - جاده‌ها

دیگر خبرها

  • خبر خوب| شهری که پرنده‌ها هم حواسشون به تمیزی هست
  • یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان
  • تاخیر در دیدار حساس: هوادار سکته کرده بود!
  • هشدار جدی به مسافران؛ احتمال ریزش کوه و سقوط سنگ در ۲ مسیر
  • فهرست شورای وحدت هنوز نهایی نشده است
  • شماره هجدهم کتاب هدهد سفید در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • بارش های تهران چقدر کاهش داشته است؟ | برنامه های آبفا برای جلوگیری از هدررفت آب
  • پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب راه‌اندازی شود
  • ارائه خدمات به اتباع خارجی با کارت شناسایی جدید انجام می‌شود
  • افزایش ۲۰ درصدی اعضای کتابخانه‌های فعال در استان اردبیل