Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@17:57:25 GMT

افزایش 143 درصدی کشفیات مواد مخدر در سبزوار

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۹۲۳۴۳

افزایش 143 درصدی کشفیات مواد مخدر در سبزوار

فرمانده انتظامی سبزوار گفت: میزان کشفیات مواد مخدر این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 143 درصد رشد داشته است.

سرهنگ حسین بیات مختاری در گفت‌وگو با ایسنا، عنوان کرد:  افزایش کشفیات مواد مخدر بیانگر این مطلب است که مبادی ورودی  شهرستان برای قاچاقچیان مواد مخدر نا امن شده است.

وی با اشاره به حوادث رانندگی در این شهرستان نیز گفت: طی 6 ماه نخست سال جاری میزان تلفات تصادفات در جاده‌های درون شهری ۵۰ درصد و برون شهری ۵۳ درصد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیات مختاری افزود: کشف جرایم سایبری در شهرستان سبزوار طی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲۵ درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی سبزوار گفت: طی ۶ ماه نخست سال جاری ۳۴ هزار و ۵۰۰ تماس از سوی شهروندان سبزواری با نیروی انتظامی برقرار شده که نشان می‌دهد مأموران نیروی انتظامی به طور میانگین روزانه ۱۸۵ مورد مأموریت داشته‌اند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۸ درصد افزایش یافته است.

بیات مختاری ادامه داد: عملکرد نیروی انتظامی حرکت به سمت رشد است و این نهاد کوشیده که در مرحله امانتداری مردم عملکرد موفقی داشته باشد و مردم از فعالیت‌های نیروی انتظامی برای تأمین امنیت رضایت دارند.

 وی اظهار کرد: این نهاد در راستای امانتداری از مردم و امر به معروف برای پاسداشت از ارزش‌های انقلاب اسلامی فعالیت‌های رو به رشدی داشته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کشفیات مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۲۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری دو خرده فروش مواد مخدر و کشف بیش از ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه متهمان در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین بساطی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت مجرمانه افرادی در زمینه نگهداری مواد افیونی، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی در کلانتری ۲۶ قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس با انجام اقدامات میدانی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی و با شناسایی محل حضور متهمان، به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات کاملاً هماهنگ موفق به دستگیری هر دو متهم شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به کشف ۸۰۵ گرم مواد مخدر از نوع هروئین در بازرسی دقیق از محل خاطرنشان کرد: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی لازم به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 747948

دیگر خبرها

  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • افزایش ده درصدی ارائه خدمات آزمایشگاهی بیمارستان حشمتیه سبزوار
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا