Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-02@02:30:37 GMT

قتل کودک 6 ساله با ریختن آب جوش در دهانش

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۹۲۳۸۱

قتل کودک 6 ساله با ریختن آب جوش در دهانش

پدر ۳۱ ساله آمریکایی با ریختن آب جوش در دهان کودک ۶ ساله خود باعث مرگ او شد! این مرد آمریکایی ادعا دارد که در جسم پسرش، شیطان را دیده و قصد خارج کردن شیطان از جسم فرزندش را داشته است!

؛ پلیس ایالت "آریزونا" مردی در ایالت را در رابطه با مرگ پسر بچه 6 ساله خود دستگیر کرد؛ مرد بازداشت‌ شده در اعتراف اولیه خود، علت کشتن پسرش را خارج کردن شیطان و ارواح خبیث از جسم او عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

به گزارش خبرگزاری "NBC" "پابلو مارتینز" 31 ساله پدری که فرزند خود را کشته است، با ریختن آب جوش در دهان کودک 6 ساله باعث مرگ او شده است؛ مارتینز در ادعا خود بیان کرده‌ است که در جسم پسرش شیطان را دیده و قصد خارج کردن شیطان از جسم را داشته است. 

به گفته مقامات پلیس آریزونا، مارتینز به مدت 10 دقیقه پسر خود را زیر دوش آب جوش نگه داشته است؛ این حادثه در 26 سپتامبر در منطقه "پاسکوآ یاکویی" در ایالت آریزونا رخ داد. 

"رومیلا مارتینز" نامادری  پسر کشته شده، مدعی شد که پسر 6ساله مدتی رفتارهای شیطانی از خود بروز می‌داده است؛ به گفته او پابلو پسرش را به حمام برد و زیر دوش آب جوش نگه داشته است. 

رومیلا بعد از دیدن این صحنه دلخراش با اورژانس تماس گرفته است و بر روی پیکر بی‌جان پسر آب سرد ریخته است؛ ماموران پلیس آمریکا به هنگام رسیدن به صحنه، جسم کودک را بی‌جان بر روی تخت دیدند. 

به گفته مقامات اورژانس جسم این پسر بچه بیش از 15 درصد دچار سوختگی شده است. / تسنیم

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۲۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشکه مقدس هایی که تیرهای کمان شیطان هستند؛ خوارج امروز کیستند؟ (فیلم)


 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بوکسور آمریکایی در عربستان مسلمان شد (فیلم) جمله عجیب نلسون ماندلا در مورد فلسطین (فیلم)

دیگر خبرها

  • انزو، پسر مارسلو قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرد / عکس
  • شیطان با نقاب خواستگار
  • شباهت عجیب دانیال حکیمی و پسرش
  • شمار شهدای خبرنگار غزه به 142 شهید رسید
  • خشکه مقدس هایی که تیرهای کمان شیطان هستند؛ خوارج امروز کیستند؟ (فیلم)
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده
  • خاوی مارتینز: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین جنگ تاریخ فوتبال است