Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@22:39:47 GMT

سینما بهمن سنندج برای کودکان رایگان است

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۹۲۵۰۷

سینما بهمن سنندج برای کودکان رایگان است

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سنندج صبح امروز در جمع رسانه ها گفت: براساس برنامه‌های هفته ملی کودک حضور کودکان و والدین آنها ۱۷ مهر در پردیس سینما بهمن سنندج برای تماشای فیلم رایگان است.

سهیلا شیخی با اشاره به اینکه این برنامه برای یک سانس در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: در این سانس که ساعت ۱۷ عصر است در صورت زیاد بودن تعداد تماشاگران از کل سالن‌ها سینما استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هیچ محدودیتی برای حضور کودکان در این برنامه وجود ندارد، اضافه کرد: در این سانس انیمیشن اسباب بازی چهار برای کودکان و والدین آنها رایگان نمایش داده می‌شود.

‌شیخی در خصوص دیگر برنامه های این هفته افزود: در این هفته ۴۰ برنامه مختلف فرهنگی و هنری در استان برگزار می شود که مهمترین آنها شامل ارائه فعالیت های مختلف کانون در قالب نمایشگاه در خانه کرد سنندج است.

وی یادآور شد: دیگر برنامه ها شامل اجرای برنامه برای کودکان با نیازهای ویژه، فضاسازی مراکز فرهنگی هنری کانون استان، دعوت از مهدها، پیش دبستانی‌ها و مدارس ابتدایی شهرستان‌های، حضور و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری یک روز با کودکان روستا، برگزاری ایستگاه نقاشی گروهی در پارک شهرستان ها، عضویت رایگان کودکان و نوجوانان در مراکز کانون کردستان و برگزاری جشن بادبادکها در یکی از روستاهای مریوان از جمله این برنامه‌ها است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تاکید کرد: اجرای بازی‌های بومی و محلی، معرفی شغل خبرنگاری برای اعضا و دانش آموزان، تقدیر از برگزیدگانی که در جشنواره های بین المللی مقام آوردند و بهره گیری از ظرفیت‌های مراکز جهت بازدید کودکان مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر از برنامه های این هفته است.

وی با بیان اینکه اجرای کارگاه آموزش ایمنی و بهینه سازی مصرف انرژی  در مراکز کانون از دیگر برنامه های این هفته است، افزود: نمایش مجموعه فیلم‌های کانون با هدف دانش افزایی و تقویت روحیه نوع دوستی، برگزاری کارگاهای ادبی، کارگاه و مسابقه نقاشی، کارگاه کاردستی، تقدیر از اعضا فعال مراکز و اعضا برگزیده در مسابقات مختلف کانون، دعوت از والدین برای حضور در کانون و معرفی کتاب‌های پر مخاطب جهت جذب و آشنایی اعضا از جمله برنامه های این هفته است.

شیخی گفت: معرفی شخصیت نویسندگان کودک ونوجوان، برپایی نمایشگاه از آثار فعالیت های فرهنگی و هنری، دوره آموزشی چگونه با کودکانمان بازی کنیم و کارگاه آموزشی و توجیهی، اجرای برنامه سفیران قصه در مدارس، معرفی کتاب های کانون در قالب طرح دیواری، برپایی کارگاه بازی و نشاط، اجرای نمایش عروسکی، اجرای مسابقه های گروهی با حضور اعضا، مسابقه دوچرخه سورای، ویزیت رایگان کودکان و بازدید از کودکان بستری در بیمارستان از جمله برنامه های این هفته است که در کردستان اجرا می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان کردستان سینما بهمن سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۲۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۲۸ برنامه همزمان با هفته هلال احمر در گلستان

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم غریب آبادی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال برنامه‌های جمعیت هلال‌احمر با شعار «با مشارکت شما سربلندیم» اجرایی خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه از ۱۸ تا ۲۴ اردیبهشت هفته هلال احمر نام گرفته است، افزود: در این ایام ۲۲۸ برنامه در استان برگزار خواهیم کرد که از این تعداد ۳۰ برنامه به صورت متمرکز و استانی اجرایی خواهد شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: غبارروبی مزار شهدا در امامزاده عبدالله گرگان، دیدار با استاندار و نماینده ولی فقیه در گلستان، مانور امداد و نجات ویژه تیم هوایی، نشست هم اندیشی با دبیران و نایب دبیران با باشگاه مربیان، اجرای مانور خدمات جهادی، شرکت در نماز جمعه، برپایی ایستگاه سلامت و آموزش نمازگزاران، انتخابات مجمع کانون طلاب و برپایی میز خدمت از جمله برنامه‌های هفته هلال‌احمر در استان است.

عضویت ۶۰ هزار نفر در سامانه هلال‌احمر گلستان

وی یادآور شد: ۳۰ خانه هلال به صورت متمرکز در استان افتتاح خواهد شد.

غریب آبادی با اشاره به اینکه طی سال گذشته ۱۵ هزار نفر عضو جدید در استان جذب شدند، اظهار کرد: در حال حاضر ۶۰ هزار نفر در سامانه هلال‌احمر استان عضو شدند که برای تمامی آنها دوره آموزشی برگزار کردیم.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر گلستان توانست به هزار و ۹۷۴ حادثه امداد رسانی کند که از این تعداد هزار و ۴۰۴ حادثه جاده‌ای و ۱۰۸ حادثه کوهستانی پوشش داده شد.

کد خبر 6098118

دیگر خبرها

  • بیمه‌بودن شرط درمان رایگان کودکان زیر هفت سال
  • فعالیت‌های کانون پرورش فکری همدان، در راستای ترویج فرهنگ حجاب
  • هزینه درمان کودکان زیر هفت سال در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان رایگان شد
  • بودجه مورد نیاز برای درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال
  • ۳ هزار میلیارد تومان بودجه برای درمان رایگان کودکان کمتر از ۷ سال
  • برگزاری ۴۰ عنوان برنامه هم‌زمان با دهه مبارک کرامت در استان مرکزی
  • برنامه‌های کانون در سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد
  • اجرای ۲۲۸ برنامه همزمان با هفته هلال احمر در گلستان
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان
  • رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال