Web Analytics Made Easy - Statcounter

جونیور حداقل تا نیم فصل در ایران ماندنی است

طرفداری- جدایی مهاجم برزیلی تیم پرسپولیس از این باشگاه تا قبل از نیم‌فصل اول صحت ندارد.

به گزارش فارس، با وجود عملکرد ضعیف جونیور مهاجم برزیلی تیم پرسپولیس در چند هفته اخیر لیگ برتر کنار گذاشتن این بازیکن از جمع سرخپوشان صحت ندارد

گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس تاکنون هیچ  صحبتی با محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل این باشگاه نداشته و اینکه گفته می‌شود این بازیکن تا قبل از نیم‌فصل از جمع پرسپولیس جدا خواهد شد، صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جونیور حداقل تا پایان نیم‌فصل اول در پرسپولیس ماندگار خواهد بود و تکلیف او برای ماندن یا جدایی از پرسپولیس در نیم‌فصل مشخص می‌شود. 

درحالی که پیش از مسابقات در مورد عملکرد فنی این بازیکن نگرش ها مثبت بود اما این بازیکن در چند بازی که برای پرسپولیس به میدان رفت عملکرد ضعیفی از خود نشان داده و صدای اعتراض هواداران و برخی پیشکسوتان هم در آمده است.

با این حال باشگاه پرسپولیس فعلا برنامه‌ای برای حضور نقل و انتقالات زمستانی ندارد و جدایی جونیور حداقل تا پایان نیم‌فصل اول امکان‌پذیر نیست

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۲۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد

بازیکن کلیدی تیم استقلال ممکن است بازی حساس مقابل قرمزهای اهواز را از دست بدهد.

به گزارش فارس، تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر، میزبان ذوب آهن اصفهان خواهد بود.

براساس پیگیری‌ها مشخص شد؛ مهرداد محمدی بازیکن کلیدی آبی‌های تهران که تاکنون 6 گل برای این تیم به ثمر رسانده در حال حاضر 3 کارته است و در صورت دریافت کارت زرد در بازی فردا، بازی با فولاد در هفته بیست و هفتم را از دست خواهد داد.

شاگردان نکونام فردا (دوشنبه 17 اردیبهشت) از ساعت 19 به مصاف ذوب آهن می‌روند و سپس درچارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر، روز دوشنبه 24 اردیبهشت به مصاف فولاد خوزستان می‌روند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مهاجم مغضوب لیورپولی‌ها در بارسلونا! (عکس)
  • گل‌گهر فقط با این بازیکن کلین‌شیت می‌کند
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • دومفریز، آرناتوویچ و کاربونی گزینه‌های فروش اینتر برای تامین بودجه؛ اینزاگی مهاجم می‌خواهد
  • ایجنت ویتور روکه: ژاوی به یامال، کوبارسی و فرمین فرصت داد، اما هیچ‌وقت به روکه اعتماد نکرد!
  • طغیان اینستاگرامی داروین نونیز علیه لیورپول (عکس)
  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • کول پالمر پنجمین بازیکن تاریخ چلسی با تاثیرگذاری روی حداقل 30 گل در یک فصل لیگ برتر انگلیس
  • پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس