Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@20:26:15 GMT

تعرفه برق با حذف قبض کاغذی تغییر نکرده است

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۹۲۵۶۵

تعرفه برق با حذف قبض کاغذی تغییر نکرده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، رضا اردکانیان در حاشیه مراسم افتتاح پست برق شهدا گفت: حذف قبوض کاغذی به هیچ وجه به معنای حتی یک ریال افزایش تعرفه نیست و از تمامی هم‌وطنان درخواست می‌کنم هر کس هر نوع اطلاع مستندی که راجع به موضوع افزایش تعرفه دارد با ذکر جزئیات به دفتر بنده اطلاع دهد تا شخصاً رسیدگی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این، صدور الکترونیکی قبض این امکان را ایجاد کرده که اطلاعات بیشتری در مقایسه با زمانی که قبوض کاغذی صادر می‌شد در اختیار قرار بگیرد.

وی افزود: زمانی که اعلام می‌کنیم بخش خصوصی هستیم و طرح‌هایمان را از محل درآمدی که از مردم دریافت می‌کنیم به مرحله اجرا می‌رسانیم، پس به هر میزان که هزینه‌ها کاهش یابد، عملاً این موضوع کمک به مصرف کنندگان محسوب می‌شود. چندین سال است که طرح‌های توسعه منابع آب و خاک در ۱۲ استان مرزی کشور اجرا می‌شود.

این مقام مسوول با بیان اینکه عمده طرح‌های آب و خاک متوجه به فعلیت رساندن ظرفیت‌های بالقوه و البته حفظ سطح رفاه و آسایش در مناطق برخوردار است، اظهار داشت: برای به ثمر رساندن طرح‌های توسعه منابع آب و خاک در استان‌های مرزی کشور، از سال ۱۳۹۳ تا کنون حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان منابع از صندوق توسعه ملی با مجوزهایی که مقام معظم رهبری دادند، استفاده شده است.

اردکانیان با اشاره به اینکه شهر تهران، به عنوان پایتخت کشور با جمعیت چند میلیونی باید از یک برق مطمئن و پایدار برخوردار باشد، افزود: طرح‌های مهمی که در حال اجراست و امروز سه پروژه از آنها به بهره‌برداری رسید در همین راستا است.

وزیر نیرو در پایان با اشاره به آغاز رسمی پویش الف، ب، ایران در وزارت نیرو خاطر نشان کرد: وزارت نیرو این طرح را آغاز کرده و انشاءالله دستگاه‌های دیگر نیز طرح مذکور را بهتر از این وزارتخانه انجام خواهند داد و اشکالاتی که ما داریم را تصحیح کرده و با روش بهتری پیش خواهند برد.

کد خبر 4741032

منبع: مهر

کلیدواژه: قیمت برق برق تولید برق رضا اردکانیان قبض برق قیمت دلار اربعین 98 بانک مرکزی ایران بازار سهام وزارت صنعت معدن و تجارت وزارت جهاد کشاورزی قیمت نفت مالیات بورس قیمت سکه بهار آزادی دلار قیمت یورو پروازهای اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۲۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام جعفری در آخرین نطق خود در مجلس یازدهم تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو در طرح‌های انتقال اب بین حوزه‌ای را خواستار شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • سرلشکر باقری: وضعیت منطقه قبل و بعد از «وعده صادق» تغییر کرده است
  • تغییر مجدد معادلات جنگ اوکراین
  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!
  • صدور الکترونیکی مجوز‌ها پیش‌نیاز توسعه اقتصادی و تسهیل مشارکت مردم در کسب‌وکار‌های خرد
  • تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو
  • کار وزارت نیرو برای فرهنگ‌سازی مصرف برق به جایزه‌دادن کشید!
  • چین معافیت تعرفه‌ای واردات محصولات آمریکایی را تمدید می‌کند
  • آخرین حلقه نیروگاه‌سازی کشور تکمیل شد
  • خبر خوش وزیر نیرو/ صنعت نیروگاهی ایران خودکفا شد
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه