Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-06@10:46:58 GMT

اختراع ربات ماهی پرنده +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۹۲۷۷۹

اختراع ربات ماهی پرنده +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، دانشمندان با الهام از طبیعت رباتی ساختند که از آب برای ایجاد گاز و پرتاب خود به بیرون استفاده می‌کند.

این ربات که پس از برخواستن 26 متر در هوا به پرواز درمی‌آید، می‌تواند برای جمع آوری نمونه های آب در محیط های خطرناک، مانند سیل یا هنگام نظارت بر آلودگی اقیانوس مورد استفاده قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ربات هایی که از آب به هوا پرتاب شوند قابل تولیدند اما این پرتاب به قدرت زیادی احتیاج دارد که دستیابی به آن در ربات‌های کوچک دشوار است.

محققان امپریال کالج لندن سیستمی را اختراع کرده اند که فقط به 0.2 گرم پودر کاربید کلسیم در یک محفظه احتراق و آب محیط نیاز دارد. تنها قسمت محرک، پمپ کوچکی است که آب را از محیط رباتی که در آن قرار دارد مانند جت به بیرون پرتاب و عامل حرکت آن می‌شود.

انتهای پیام/

178 / 159 ربات ماهی پرنده

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ربات ماهی پرنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۲۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) پوست الکترونیکی که دقت لمس آن درست مانند پوست انسان است!

نخستین پوست الکترونیکی قابل کشش در جهان توسط محققان دانشگاه تگزاس ساخته شد.

این نوآوری به ربات‌ها امکان می‌دهد همان دقت لمسی پوست انسان را داشته باشند و کار‌هایی را انجام دهند که به دقت و کنترل دقیقی نیاز دارد. تولید این پوست، راه را برای نسل جدیدی از ربات‌ها با حساسیت و واکنش‌های شبیه انسان هموار می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ایسنا

tags # تکنولوژی ، سلامت سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • دستگیری ۱۴ متخلف شکار و صید در مازندران
  • تالاب‌های پلدختر زیستگاه ۳۵ نوع پرنده مهاجر
  • (ویدئو) پوست الکترونیکی که دقت لمس آن درست مانند پوست انسان است!
  • خراسان شمالی میزبان پرندگان مهاجر عبوری است
  • متخلفان صید ماهی در تور محیط بانان لرستان
  • طوطی دراکولا ؛ این خون آشام عاشق میوه است! (+تصاویر)
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در دورود
  • ببینید | ناک‌اوت کردن مار سمی بزرگ توسط یک پرنده
  • تخم‌گذاری پرنده کشیم بزرگ در تالاب بین‌المللی انزلی + فیلم
  • با اختراع جدید سونی هرکجا که هستید خنک می‌شوید!