Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جعفر رحمانی ظهر سه شنبه در جلسه شورای اجرایی ستاد برگزاری مراسم نماز جمعه همدان با اشاره به در پیش بودن ایام اربعین امام حسین (ع) شفاعت ائمه اطهار (ع) به خصوص اباعبد الله الحسین (ع) و باب الحوائج حضرت عباس (ع) را راهگشای همه ارادتمندان و دوستداران اهل بیت(ع) دانست و افزود: مصائبی که هر شخص در زندگی دچار می شود بهانه ای برای کسب اجر و پاداش از خداوند متعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام رحمانی افزود: خادمان نماز جمعه مخلصانه در هر هفته میزبان نمازگزاران هستند و این کار اجر بالایی دارد.

وی در ادامه جلسه با اشاره به حدیثی از امیرالمومنین (ع) راهکار های عملی برای عاقبت بخیری در امور زندگی را بیان کرد.

حجت الاسلام رحمانی با اشاره به برگزاری مراسم سالگرد سردار شهید همدانی افزود: جایگاه ویژه ای برای برگزاری این مراسم در سالن شماره یک حسینیه امام خمینی (ره) نصب شده که با توجه به نظر آیت الله شعبانی امام جمعه محترم همدان مقرر شد این جایگاه برای برگزاری مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه هفته جاری باقی بماند.

وی افزود: خطیب مراسم عبادی سیاسی جمعه هفته جاری آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان و سخنرانان پیش از خطبه سعید کورش رحیم دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی همدان و محمد مددی مدیر کل استاندارد استان همدان هستند.

رئیس ستاد نماز جمعه همدان با ارزیابی نماز عبادی سیاسی جمعه ۱۲ مهر ماه افزود: فعالیت واحد نونهالان، فعالیت رایگان مهدکودک، جمع آوری کمک های نقدی برای جبهه مقاومت توسط جبهه مقاومت اسلامی و فعالیت پایگاه بسیج برادران شهید آیت الله مدنی(ره) و برگزاری نمایشگاه عبرت ناجا به مناسبت هفته نیروی انتظامی از برنامه های حاشیه مراسم عبادی سیاسی جمعه بود.

حجت الاسلام رحمانی افزود: در نماز جمعه هفته گذشته در مجموع ۹ هزار و ۵۵۰ نفر نمازگزار خواهر و برادر حضور داشتند و تعداد ۱۲۰ نفر خادم نماز جمعه میزبان این افراد بودند.
 

کد خبر 4740685

منبع: مهر

کلیدواژه: اقامه نماز جمعه نمازجمعه همدان اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران قزوین گرگان ایلام گردشگری خطبه های نماز جمعه بیرجند شیراز شهرکرد نیروی انتظامی استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۳۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها

 حجت‌الاسلام والمسلمین کمال خداداده در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد،گفت: در دهه کرامت برای برگزاری جشن‌ها، خادمان دو آستان مقدس رضوی و حضرت معصومه (س) در تمام شهر‌ها حضور پیدا خواهند کرد.

رئیس ستاد ملی دهه کرامت با اشاره به اینکه کنگره‌ها و همایش‌های بزرگی در سراسر کشور پیش بینی شده است، گفت: جشنواره بنیاد امام رضا (ع) در موضوعات مختلف هنری و نمایشی درحال برگزاری است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با بیان اینکه برای پیشبرد این برنامه‌ها نیازمند حمایت مردم هستیم، عنوان کرد: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند.

 خداداده با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران یک محل جریان‌ساز و اثرگذار است، عنوان کرد: حضور مردم در مسجد مقدس جمکران به مناسبت‌های مختلف نشان از عشق و ارادت مردم به حضرت حجت (عج) است.

رئیس ستاد ملی دهه کرامت با بیان اینکه امروز جریان فرهنگی و تبلیغی در کشور تعطیل نیست، گفت: اینکه امروز شاهد حضور خیل عظیم جوانان و دانش آموزان در اعتکاف هستیم نشان از تاثیر جریانات فرهنگی دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر
  • مراسم بزرگداشت مرحومه خانم معصومه حائری ویژه خانم ها/ 5شنبه، حسینیه شماره2 جماران
  • سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین انصاریان در حسینیه اعظم زنجان
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود