Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان‌ زنجان، فاطمه رضایی به عنوان نخستین زن به سمت دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان منصوب شد.

در حکم دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر  خطاب به فاطمه رضایی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان‌ زنجان آمده است: به استناد بند 5 مصوبات نود و یکمین جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر و نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده‌ جنابعالی، به موجب این حکم برای مدت سه ‌سال به سمت دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حکم می افزاید: برگزاری منظم و دقیق جلسات شورا، ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های عضو و مرتبط استان و انجام اقدامات مؤثر در زمینه‌های مقابله با عرضه، پیشگیری و درمان معتادان، پاکسازی نقاط آلوده استان و ساماندهی و نگهداری معتادان متجاهر، پیگیری اقدامات قضایی و ضربه زدن به بنیان‎های اقتصادی قاچاقچیان با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و امکانات موجود در جهت اجتماعی کردن امر مبارزه با مواد مخدر در قالب سیاست‌های کلی نظام و سایر برنامه‌های ابلاغی از سوی دبیرخانه با رعایت قوانین و انضباط اداری از جمله اموری است که انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی دقیق، کارآمد، هدفمند و مبتنی بر اصول نسبت به تحقق آن اهتمام و تلاش نمائید.

در این حم عنوان شده است: توفیق شما را در راستای انجام این مأموریت خطیر و اجرای برنامه‌ها با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

کد خبر 4740798

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد مبارزه با مواد مخدر فاطمه رضایی حکم انتصاب اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران قزوین گرگان ایلام گردشگری خطبه های نماز جمعه بیرجند شیراز شهرکرد نیروی انتظامی استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۳۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مجید اکبرشاهی به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی معاونت سیما، محسن برمهانی معاون سیما در حکمی مجید اکبرشاهی را به سمت «دبیر ستاد اربعین سیما» منصوب کرد.

در حکم معاون سیما خطاب به اکبرشاهی رییس مرکز سیمرغ آمده است: ضمن طراحی و برنامه‌ریزی در جهت اقدام هماهنگ سیما و طراحی پویش‌های رسانه‌ای، از هم اکنون نسبت به تشکیل تیم‌های لازم محتوایی و اجرایی اقدام نموده و جلسات هماهنگی با شبکه‌ها و بخش‌های ذی‌ربط و همچنین هماهنگی با دستگاه‌های رسمی و نهادهای جبهه فرهنگی انقلاب را در دستور کار قرار دهید.

اخذ سیاست‌ها، چارچوب‌های محتوایی، مدل عملیاتی، اولویت‌ها و راهبردها از مراکز طرح و برنامه و ارزیابی سیما، انجام طراحی ویژه‌برنامه‌های مختص این مناسبت، هماهنگی، ارایه خدمات اعزام و اسکان و تمهید تجهیزات و عوامل فنی و تولید در مسیر اربعین، نجف اشرف، کربلای معلی، سامرا و کاظمین و همچنین ایجاد یکپارچگی و اتحاد بصری در مجموعه آنتن سیما و نهایتا نیل به کنداکتور ویژه از دیگر مواردی است که در حکم معاون سیما به آن تاکید شده است.

در این حکم همچنین از زحمات صادق یزدانی دبیر پیشین ستاد اربعین سیما در طول این مسؤولیت قدردانی شده است.

کد خبر 6093349 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین» سیما شد
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین سیما» شد
  • انتصاب مجید اکبرشاهی به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما»
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد