Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@13:55:27 GMT

پذیرش دوره‌ MBA و DBA آموزش عالی علوم و فنون تهران

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۹۳۵۰۵

پذیرش دوره‌ MBA و DBA آموزش عالی علوم و فنون تهران

MBA و DBA دوره‌های شناخته‌شده‌ای در سطح جهان است که فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف به‌منظور کسب دانش و مهارت‌های لازم برای مدیریت کسب‌وکارها و رهبری سازمان‌ها دوره تحصیلات تکمیلی خود را در آن می‌گذرانند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام موسسه آموزش عالی آزاد علوم و فنون تهران، هدف دوره‌های MBA و DBA پرورش مدیران و مشاورانی است که با دانش و تخصص خود، دارای توانایی بهبود فرایندها و دستگاه‌های کسب‌وکار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئله محوری و کاربرد دانش مدیریتی برای حل مسائل کلان و عمده سازمان‌ها، تمرکز عمده این دوره‌ها است.

شرایط کنونی اقتصاد و بازار دنیا به‌گونه‌ای است که فعالیت و رقابت شرکت‌ها و سازمان‌ها در آن به‌ مراتب سخت‌تر و شدیدتر شده است. کسب موفقیت و ماندگاری پایدار در چنین فضایی مستلزم بهره‌مندی سازمان‌ها و شرکت‌ها از نیروهای مدیریتی توانمندی است که از دانش تخصصی، مهارت کاربردی و نگرش کسب‌وکاری برخوردار باشند. به نظر می‌رسد دوره‌های MBA و DBA با توجه به گرایش‌های پیش‌بینی‌شده در آن‌ها بتوانند به این نیاز حیاتی سازمان‌ها و افرادی که قصد فعالیت در سازمان‌های سرآمد را دارند پاسخ گویند. شایان‌ذکر است که در ۳۰ سال گذشته فارغ‌التحصیلان این دوره‌ها بالاترین میزان اشتغال و حقوق و مزایای دریافتی را به نسبت رشته‌های دیگر داشته‌اند، به‌ نحوی‌ که فارغ‌التحصیلان بسیاری از رشته‌ها ترجیح می‌دهند به‌جای ادامه تحصیل در رشته خود، در این رشته‌ها به تحصیلات خود ادامه دهند.

جهت ثبت‌نام و یا کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.tbs.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۰۵۷۱۲۰ تماس حاصل فرمایید. 

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: موسسه آموزش عالی آزاد علوم دوره های مدیریت کسب وکارها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۳۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان گفت: امسال ۳۹ هزار داوطلب در استان کرمانشاه در کنکور سراسری شرکت کردند که  از این تعداد ۶۲ درصد نفر زن و ۳۸ درصد هم مرد بودند.
سجاد دادفر افزود:  از مجموع شرکت کنندگان ۵۲ درصد در رشته تجربی، ۵ درصد در رشته ریاضی، ۲ در رشته زبان‌های خارجی و ۳۴ درصد هم در رشته علوم انسانی بودند.
آزمون سراسری کنکور امروز و فردا همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون سمپاد مهارتی در ۱۱ استان کشور
  • بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی رقابت کردند
  • رقابت بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته های کنکور آغاز شد
  • آغاز ماراتن پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور آغاز شد
  • رئیس سازمان سنجش: کنکور در سلامت کامل برگزار شد
  • زمین توان پذیرش رفاه مصنوعی را ندارد
  • آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه
  • آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان