Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ما هنوز اطلاعات زیادی درباره پرچمدار آینده سامسونگ یعنی گلکسی S11 نداریم، اما می‌دانیم که این گوشی چه زمانی معرفی می‌شود. بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده درباره این دستگاه، گلکسی S11 در تاریخ ۱۸ فوریه معرفی شده و طرفداران سامسونگ را با خود آشنا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحت تاریخ معرفی رسمی گلکسی S11

اگر برای شما سوال شده است که این تاریخ از کجا برای اولین بار منتشر شده باید بگوییم که این تاریخ توسط منبعی که با یکی از خبرگزاری‌های دنیای فناوری صحبت می‌کند، مطرح شده است؛ اگرچه این سایت می‌گوید به اندازه کافی در منبع این اطلاعات اطمینان ندارد تا بتواند ما را از تاریخ گفته شده مطمئن کند. البته دانستن این تاریخ خیلی برای بسیاری از افرادی که به دنیای فناوری علاقه‌مند هستند، مهم است در نتیجه باید دید که چه زمانی می‌توان از آن اطمینان صد در صد پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: بررسی جامع کیفیت دوربین سه پرچمدار معرفی شده در تابستان

آیا ۱۸ فوریه برای معرفی گلکسی S11 امکان پذیر است 

با تمام این تفاسیر می‌توان ۱۸ فوریه را یک تاریخ کاملا باورپذیر دانست، زیرا اگر به خاطر داشته باشید، سامسونگ گلکسی S10 را در ۲۰ فوریه سال جاری معرفی کرد و در تاریخ ۲۵ فوریه سال قبلش همین اتفاق برای گلکسی S9 افتاد. در نتیجه معرفی این گوشی در ماه فوریه آن هم روز‌های میان این ماه، کاملا امکان پذیر است.

البته نباید این مسئله را فراموش کنیم که با وجود این که گوشی‌های گلکسی S اکثر در این بازه زمانی معرفی شده‌اند، بعضی از دستگاه‌های قدیمی‌تر در ماه‌های دیگری به طرفداران نشان داده شدند. تقریبا این اتفاق برای آن دسته از گوشی‌ها در اوایل هر سال اتفاق می‌افتاد. شایان ذکر است که اگر این تاریخ درست باشد، این بدان معناست که سامسونگ گلکسی S11 قبل از MWC 2020 (نمایشگاه تجاری بزرگ موبایل در اواخر فوریه) معرفی می‌شود. منبعی که تاریخ این اتفاق را فاش کرده در بخشی از این مطلب افزوده است که این اتفاق در رویدادی در سانفرانسیسکو رخ خواهد داد.

این هم تعجب آور نخواهد بود. سامسونگ گاهی اوقات از MWC برای پرده‌برداری از پرچمداران استفاده می‌کند، اما نه همیشه برای مثال گلکسی S10 در آن‌جا رونمایی نشد. به هر حال ما تاکنون این اطلاعات و گمان‌ها را در دست داریم، باید برای به دست آوردن جرئیات دیگر مدت زمانی بیشتری منتظر بمانیم.

انتهای پیام/

تاریخ معرفی گلکسی S11 اعلام شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری گلکسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۳۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معافیت ایرباس از تحریم های روسیه

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز اتاوا در بسته تحریمی ماه فوریه خود علیه مسکو، عرضه تولیدات غول تیتانیوم روسی وی‌اس‌ام‌پی‌او-آویسما، بزرگترین تولیدکننده تیتانیوم فرآوری‌شده در جهان را ممنوع کرد. این فلز برای صنعت هوافضا مهم و به دلیل استحکام نسبت به وزن آن ارزشمند است.

ایرباس کانادا بدون اشاره به جدول زمانی اظهار کرد: «ایرباس از اعمال تحریم‌های دولت کانادا بر وی‌اس‌ام‌پی‌او آگاه است و مجوز لازم را برای فعالیت‌های ایرباس مطابق با تحریم‌های قابل‌اجرا دریافت کرده است».

در حالی که اتحادیه اروپا به دنبال تشدید درگیری، بین روسیه و اوکراین، در ماه فوریه ۲۰۲۲ مسکو را به‌طور گسترده تحریم کرده اما از قرار دادن وی‌اس‌ام‌پی‌او در لیست سیاه خودداری کرده است. معافیت دولت کانادا برای آزادی عمل ایرباس در واردات جت‌های تولید شده در اتحادیه اروپا و ساخته شده با تیتانیوم روسی ارائه شده است.

ایرباس اعلام کرد که در سال ۲۰۲۲ از تیتانیوم روسی جدا می‌شود و مایکل شول هورن، مدیرعامل دفاع و فضای ایرباس در دسامبر همان سال گفت: «این جدایی چند ماه خواهد بود و به مدت سال نیست».

کد خبر 6087402 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • غیرمنتظره: چه بلایی بر سر صلاح آمده!
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود
  • «کاهش نرخ تولد» در کره جنوبی رکورد زد
  • قیمت هتل وان فوریه 2024
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • معافیت ایرباس از تحریم های روسیه
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • برادر رائفی‌پور در افغانستان و یمن کیسه های آرد و برنج و خرما خیرات می کند /افشای هویت شرکای رائفی‌پور /پرچمدار دشمنی با قالیباف چه کاره است؟
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟