Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@02:16:48 GMT

پایان دوران محرومیت پلاتینی از فوتبال

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۹۴۳۲۶

پایان دوران محرومیت پلاتینی از فوتبال

میشل پلاتینی رئیس سابق یوفا از امروز می تواند بار دیگر فعالیت های فوتبالی خود را شروع کند.

به گزارش "ورزش سه"، میشل پلاتینی 63ساله، اسطوره فوتبال فرانسه از سال 2007 تا سال 2015 پست ریاست یوفا را به عهده داشت اما بعد از آن از سوی کمیته اخلاق فیفا به دلیل یک سری اتهامات از فعالیت در فوتبال منع شد.  او در اواخر سال2015 به دلیل دریافت رشوه به هشت سال محرومیت از فوتبال محروم شد که در ادامه محرومیت او کاهش یافت و به چهار سال رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

 

4 ماه پیش نیز خبر عجیبی در مورد بازداشت میشل پلاتینی به جرم اخذ رشوه از قطری ها برای اهدای میزبانی جام جهانی 2022 به این کشور منتشر و البته تکذیب شد.

پلاتینی که به دلیل تخلفات صورت گرفته به چهار سال محرومیت از هرگونه فعالیت فوتبال محروم شده بود، از امروز می‌تواند دوباره فعالیت‌های فوتبالی خود را از سر بگیرد.

پلاتینی 64 ساله که یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان محسوب می‌شود و سه توپ طلای فوتبال جهان را در کارنامه خود دارد، عنوان کرده است قطعا به فوتبال بازمی‌گردد ولی نمی‌داند در چه پست و مقامی.

پلاتینی یوفا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پلاتینی یوفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۴۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلالان

دور جدید برخورد با افراد متخلف در فوتبال ایران و دلال‌ها آغاز شده و بر این اساس اقداماتی در حال انجام است.

به گزارش مشرق، یکی از مشکلات اساسی فوتبال ایران جولان برخی مدیربرنامه‌ها و دلال‌هاست و هر چه به شروع فصل نقل‌وانتقالات نزدیک می‌شویم اتفاقات عجیب‌تر و بدتری رخ می‌دهد.

اکنون خبر رسیده که دور جدید برخورد با دلال‌ها و مدیران برنامه متخلف آغاز شده است. در واقع مجموعه اقداماتی برای ساماندهی مدیران برنامه در فوتبال ایران در حال اجراست تا از آشفته‌ بازاری که هر سال شاهد آن هستیم تا حد امکان کاسته شود. شنیده می‌شود از جمله این اقدامات محرومیت و تعلیق تعدادی از دلال‌ها و مدیران برنامه متخلف خواهد بود که از فصل نقل‌وانتقالات پیش‌رو آغاز خواهد شد.

فصل نقل‌وانتقالات بعد از پایان فصل جاری و در تابستان شروع می‌شود.

دیگر خبرها

  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • بازتاب محرومیت سیدحسین حسینی در روزنامه مشهور مارکا
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلالان
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلا‌لان
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • بازسازی یک عکس‌ خاطره‌انگیز‌ فوتبالی توسط فوتسالی‌ها