Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@02:41:09 GMT

تونل حیران در محور اردبیل - آستارا مسدود می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۹۴۶۷۸

تونل حیران در محور اردبیل - آستارا مسدود می‌شود

گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل، علی رحمتی گفت: تونل حیران در مسیر اردبیل به آستارا و بالعکس از ۱۶ تا ۲۵ مهرماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۷عصر مسدود خواهد بود.

وی افزود: به علت انجام عملیات تعمیر سیستم روشنایی، پاکسازی کانال‌ها و شستشو و لکه‌گیری مسیر داخلی این تونل به طور موقت مسدود می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل یادآور شد: رانندگان و مسافران می‌توانند در مدت یاد شده از مسیر کنارگذر تونل حیران تردد کنند.

رحمتی افزود: نیروهای راهداری به‌ صورت مستمر و شبانه روزی در محورهای مواصلاتی استان حضور دارند تا به مردم خدمات لازم را ارائه دهند.

کد خبر 4741232

منبع: مهر

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای اردبیل علی رحمتی اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران قزوین گرگان ایلام گردشگری خطبه های نماز جمعه بیرجند شیراز شهرکرد نیروی انتظامی استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۴۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور گنبد- کلاله مسدود شد/ ریزش برف در توسکستان

عادل مصدقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به دلیل سامانه بارشی از روز گذشته در استان فعال شده بامداد امروز شدت گرفته است که منجر به مسدود شدن برخی از محورهای استان شده است.

وی افزود: محور گنبد کلاله محدوده پل بایلر به دلیل طغیان رودخانه موقت مسدود شد و محور گنبد به سمت مینودشت جایگزین این محور شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان با اشاره به اینکه سطح جاده‌های استان گلستان لغزنده است و پدیده مه گرفتگی در نقاط جنگلی وجود دارد، گفت: در محور توسکستان شاهد بارش برف هستیم و به دلیل تردد و حجم ماشین‌ها کار نمک پاشی در حال انجام است.

وی یادآور شد: رانندگان قبل از حرکت حتماً با سامانه ۱۴۱ تماس حاصل کنند و اطلاعات راه مطلع شوند.

کد خبر 6087158

دیگر خبرها

  • کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • مسدود بودن سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • رفت و آمد در جاده توسکستان گرگان – شاهرود فقط بازنجیر چرخ
  • مسدود شدن محور کلاله – گنبدکاووس
  • محور گنبد- کلاله مسدود شد/ ریزش برف در توسکستان
  • انسداد محور کرج کندوان لغو شد
  • انسداد محور کرج ـ کندوان لغو شد
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم