Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-

مراسم هفته ملی کودک در مرکز کانون پرورش فکری سرپل ذهاب، با اجرای برنامه هایی عاشورایی و با حضور مسئولان مختلف این شهرستان برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار ما : در این مراسم  اعضای کانون پرورش فکری سرپل ذهاب - دانش آموزان کودکان مهد کودک ها برگزار شد شرکت کنندگان  آرزوهای خود را در قالب پیام های عاشورایی نوشتند و همراه با بادکنک ها به آسمان فرستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در ادامه این مراسم محبت جمالی نیا فرماندار سرپل ذهاب با تبریک هفته ملی کودک، گفت: باید کلاس های آموزشی در زمینه های مختلف روانشناسی و تربیتی در جهت شیوه صحیح رفتار با کودک و ارزش دادن به او در خانواده و جامعه برای والدین، معلمان و ...برگزار شود.

او همچنین افزود: وظیفه ماست که با کمک پدر و مادر، معلمان، مدیران و سایر مسئولان در جهت حفظ آرامش کودکان بکوشیم و لبخند را بر لب های آنها جاری کنیم.

در ادامه برنامه، مربیان مرکز کانون پرورش فکری سرپل ذهاب، چگونگی اجرای مسابقه "پرواز خیال" را تشریح کردند.

قرائت آثار توسط اعضای برگزیده مسابقه ادبی پرواز خیال، به آسمان فرستادن بادکنک های ویژه روزهای اربعین با درج شعار آینده ساختنی است،...از سوی فرماندار و مسئولان در کنار کودکان و با دست های آنان، اجرای مسابقه طناب کشی توسط هیات ورزش های همگانی،... از دیگر برنامه های این مراسم بود.

مراسم ویژه روز جهانی کودک در مراکز مختلف کانون پرورش فکری استان کرمانشاه نیز برگزار شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۴۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، تابستان سال ۱۴۰۲ فراخوان جشنواره از تهران ارسال و اطلاع رسانی به مراکز و گروه‌های اجرایی انجام گرفت که از این ۱۰ گروه، ۶ گروه از مراکز کانون پرورش فکری استان همدان هستند و چهار گروه آزاد شرکت کرده‌اند.

در پایان این جشنواره با نظر هیات داوران سه نمایش به عنوان کار برگزیده به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند که مرحله کشوری در شهریورماه برگزار خواهد شد.

گروه‌های شرکت کننده در بخش‌های تئاتر صحنه‌ای، عروسکی و خیابانی در گروه سنی کودک، نوجوان و ارشد حضور دارند که اکثرا از اعضای فعال مراکز کانون پرورش فکری استان همدان هستند.

دیگر خبرها

  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری