Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسی نژادگفت: مشارکت گسترده حامیان از فرزندان ایتام و محسنین قابل تقدیر است.

«قنبر موسی نژاد» با اشاره به مشارکت و همراهی گسترده خیرین و نیکوکاران در طرح های کمیته امداد، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: خیرین و نیکوکاران همواره یار و مددکار کمیته امداد در خدمت رسانی به نیازمندان و محرومین بوده و هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با اشاره به اینکه این نهاد طرح ها و برنامه های مختلفی در راستای دستگیری از نیازمندان و محرومین دارد، افزود: طرحهای اکرام ایتام و محسنین از جمله طرح هایی است که با مشارکت گسترده خیرین و حامیان اجرا می شود.

 

وی با اشاره به رشد 49 درصدی کمک‌های حامیان به فرزندان ایتام و محسنین بیان کرد: طی 6 ماهه نخست سال جاری حامیان طرح‌های اکرام ایتام و محسنین 9 میلیاردو 537 میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: این کمک ها و حمایت ها نشان از این است که مهربانی همواره در جامعه وجود دارد و نگاه حامیان طرح اکرام ایتام به فرزندان معنوی خود تقویت شده و میزان کمک‌های پرداختی آنها افزایش قابل توجه‌ای یافته است.

 

موسی نژاد از وجود  تعداد 18 هزارو 511 حامی در استان مرکزی خبر داد و گفت: از این تعداد81 درصد بومی و 19 درصد غیر بومی  هستند و در طول سال برای رفع مشکل فرزندان معنوی خود به کمیته امداد یاری می رسانند.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی اضافه کرد: این حامیان حمایت از 6 هزار 662فرزند ایتام و محسنین را بر عهدا دارند و به صورت ماهیانه  کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به این عزیزان اهدا می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه سرانه کمک به  فرزندان ایتام ماهیانه حداقل 376 هزار تومان و سرانه کمک به فرزندان محسنین ماهیانه حداقل 118 هزار تومان است، گفت: خیران، نیکوکاران و همشهریان استان مرکزی می توانند با مشارکت در این طرح خداپسندانه علاوه بر دستگیری از نیازمندان از فیوضات معنوی آن برخوردار شوند.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: خیرین و نیکوکاران عزیز که مایل به مشارکت در این طرح های خداپسندانه و دستگیری از نیازمندان هستند می توانند با شماره 33287606  تماس گرفته و یا با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان کمک های نقدی و غیر نقدی خود را برای کمک به نیازمندان و محرومین اهدا کنند.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین مسجد زائران اربعین حسینی کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد اصفهان بیرجند موکب اربعین ایتام و محسنین استان مرکزی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۵۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس

مسیح الله مرادی رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت: سال گذشته ۲۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات امداد و وام بنیاد مسکن برای احداث ۶۰ واحد مسکن مددجویی هزینه و عملیات احداث آنها آغاز شده است.

وی افزود: از این تعداد ۵۷ واحد در مناطق روستایی و ۳ واحد در محدود شهری است که به زودی تکمیل و تحویل مددجویان می‌شود.

رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت: یک میلیارد و ۵۵ میلیون تومان نیز برای تعمیرات جزئی، کلی و بهسازی فضا‌های جانبی ۸۵ واحدهزینه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • ۳۶۰۰ یتیم تحت پوشش معلمان اردبیلی هستند
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • یکهزار و ۵۴۸ معلم و استاد دانشگاه، حامی ایتام و محسنین استان یزد هستند
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان