Web Analytics Made Easy - Statcounter

طاهری از استقرار ۹ موکب شهرستان آبادان در مرز شلمچه عراق خبر داد و گفت: ۱۲۰ موکب نیز در موقعیت شهرستان آبادان در مرز شلمچه ایران مستقر شدند و آماده خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.

«محمد طاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند اظهار کرد: در اربعین امسال تعداد مواکب نسبت به سال گذشته افزایش داشته و پنج موکب نیز به ظرفیت شهرستان آبادان افزوده شده و اکنون خادمان در مواکب مستقر در مرز شلمچه آماده پذیرایی از زائران حسینی و خدمات رسانی به آنها نیز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون عمرانی فرمانداری ویژه آبادان به آماده شدن امکانات و زیرساخت های مواکب موقعیت آبادان در مرز شلمچه اشاره کرد و افزود: تمام زیرساخت های مورد نیاز مواکب موقعیت شهرستان آبادان در مرز شلمچه با پیگیری مستقیم معاونت عمرانی فرمانداری ویژه آبادان و توسط دستگاه های اجرایی، موکب داران و ستاد عتبات عالیات شهرستان آماده شده است.

 

وی از توزیع ۳۲ هزار لیتر آب آشامیدنی تصفیه به صورت روزانه بین مواکب موقعیت آبادان در مرز شلمچه خبر داد و گفت: این مقدار آب آشامیدنی در ۲ تانکر با همکاری پتروشیمی آبادان و شهرداری چوئبده به مواکب موقعیت آبادان در مرز شلمچه آبرسانی می شود؛ البته این سهمیه آب به غیر از سهمیه آب بسته بندی معدنی است.

 

طاهری تصریح کرد: با توجه به اتمام لوله کشی مورد نیاز مواکب آبادان از طریق اداره آبفا این شهرستان آب مورد نیاز آنها برای شستشو از این طریق تامین شده و همچنین عملیات برق کشی، لوله کشی آب و نصب ۳۸ چشمه سرویس بهداشتی و ۱۰ حمام سیار توسط ادارات برق، آبفا و شهرداری آبادان پایان یافته و آماده بهره برداری است.

 

وی از استقرار خودروهای فوریت های پزشکی همراه با تیم پزشکی و تجهیزات کامل دارویی، آتش نشانی و حمل پسماند در محل استقرار مواکب موقعیت آبادان در مرز شلمچه خبر داد و گفت: برای ۱۶ هزار و ۱۰۰ زائر در مواکب آبادان محل اسکان آماده شده و در این خصوص لیست مواکب محل اسکان زائران همراه با تلفن و آدرس محل دقیق محل های استقرار در اختیار فرمانداری خرمشهر قرار داده شده است.

 

دبیر ستاد اربعین فرمانداری ویژه آبادان از همکاری و تعامل تمامی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان شهرستان آبادان به جهت آماده سازی مواکب در موقعیت این شهرستان در مرز شلمچه قدردانی کرد.

 

وی از استقرار ۹ موکب این شهرستان در مرز شلمچه عراق خبر داد و بیان کرد: علاوه بر این موکب ها که در خاک عراق در مرز شلمچه مستقر شده اند تعداد ۱۲۰ موکب نیز در موقعیت شهرستان آبادان در مرز شلمچه ایران از سوی شهرستان آبادان مستقر هستند.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین مسجد زائران اربعین حسینی کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد اصفهان بیرجند موکب اربعین فرمانداری ویژه شهرستان آبادان اربعین ۹۸ مرز بین المللی شلمچه زائران اربعین مواکب حسینی پیاده روی اربعین حسینی شهرستان آبادان زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۵۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست رد امارات بر سینه پنتاگون/ چراغ سبز دوحه به استقرار جنگنده‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، وال استریت ژورنال به نقل از مقامات آمریکایی اعلام کرد که کشورشان در حال انتقال پهپادهای مسلح و جنگنده ها به قطر است.

این رسانه فاش کرد: امارات به جنگنده ها و پهپادی آمریکایی مستقر در پایگاه هوایی این کشور اجازه بمباران یمن و عراق را نداده است.

وال استریت ژورنال گزارش داد: امارات در فوریه گذشته به اطلاع آمریکا رسانده است که به جنگنده ها و پهپادهای آمریکایی که در پایگاه هوایی الظفره در ابوظبی هستند اجازه حملاتی در یمن و عراق را نخواهد داد و همین موضوع سبب شده است که مقامات آمریکایی اقدام به ارسال هواپیماهای بیشتری به پایگاه هوایی العدید در قطر کنند.

به گزارش این رسانه، امارات نگران حملات انتقام جویانه از یمن و عراق به سبب کمک به ارتش آمریکاست.

یک مقام اماراتی به وال استریت ژورنال بیان کرد که این محدودیت های اعمال شده جنگی در راستای اصل دفاع از خود است.

مقام مذکور همچنین علت این اقدام را عجله نداشتن آمریکا برای اقدامات حمایتی از امارات پس از حملات سال ۲۰۲۲ دانست.

این رسانه همچنین به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد که آمریکا و قطر طی روزهای اخیر درباره انتقال جنگنده ها و هواپیماهای شناسایی و پهپادها به پایگاه هوایی العدید توافق کرده اند.

همچنین منابع آمریکایی اعلام کردند که پنتاگون به دنبال انجام حملاتی به اهدافی در خاورمیانه از طریق جیبوتی در شرق آفریقاست.

کد خبر 6095581

دیگر خبرها

  • پالایشگاهی که قرار بود در دولت قبل به‌دلیل زیان‌ده‌بودن، رایگان واگذار شود، سال پیش به سوددهی ۱۲ هزار میلیارد تومانی رسید
  • پالایشگاه آبادان که در دولت گذشته قرار بود رایگان واگذار شود، به سوددهی رسید
  • گزارش اوجی از سوددهی خیره‌کننده پالایشگاه آبادان و افزایش تولید مجتمع‌های پتروشیمی
  • توزیع بیش از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در فروردین ۱۴۰۳
  • بیش‌از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در کشور توزیع شد
  • سیل بخشی از تأسیسات آب آشامیدنی مناطق روستایی خوی را تخریب کرد
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران
  • ظرفیت تصفیه خانه‌های آب کرج ۶۰۰ لیتر بر ثانیه افزایش یافت
  • برپایی مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) در بجنورد
  • دست رد امارات بر سینه پنتاگون/ چراغ سبز دوحه به استقرار جنگنده‌ها