Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران در غیاب یک بازیکن در زمین اصلی ورزشگاه آزادی برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران در زمین شماره یک مجموعه ورزشی آزادی در شرایطی برگزار شد که خبرنگاران رسانه‌های گروهی حدود ۳۰ دقیقه پشت در‌های ورزشگاه معطل شده و هنگامی که آن‌ها وارد مجموعه ورزشی آزادی شدند تمرین تیم ملی آغاز شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* پیش از شروع تمرین ویلموتس سرمربی تیم ملی برای دقایقی با بازیکنان به صحبت پرداخت و نکات تمرینی را به آن‌ها گوشزد کرد.

* محمد حبیبی که در اردوی فعلی به جای مینیا وظیفه تمرین دادن گلر‌ها را برعهده دارد امروز با دروازه‌بانان تیم ملی به صورت جداگانه کار کرد.

* مهدی طارمی و مهرداد و میلاد محمدی که روز گذشته در ساختمان پک به صورت جداگانه تمرین کرده بودند امروز پا به پای سایر نفرات تیم ملی تمرین کردند. نکته جالب اینجا بود که دوقلو‌های تیم ملی در تمرینات نفر به نفر و پاس‌کاری‌های روبه‌رو با یکدیگر تمرینات مدنظر ویلموتس را انجام می‌دادند.

* امید نورافکن که امروز به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شده است در کنار سایر نفرات تیم ملی اولین جلسه تمرینی خود را برگزار کرد.

* سیدمجید حسینی به دلیل آسیب‌دیدگی در تمرین امروز حضور نداشت و این بازیکن برای دیدار با کامبوج استراحت خواهد کرد و کادر پزشکی تیم ملی تلاش می‌کند تا حسینی را برای بازی بعدی مقابل بحرین آماده کند.

* در ابتدای تمرین امروز بازیکنان بعد از گرم کردن بدن‌ها به کار با توپ پرداخته و سپس مارک ویلموتس خودش وارد عمل شد و برنامه‌های تاکتیکی را برعهده گرفت. نکته جالب توجه حرکت عجیب ویلموتس مقابل بازیکنان بود که وی در میانه زمین سردار آزمون، مهدی طارمی، رامین رضائیان، کنعانی‌زادگان، کریم انصاری‌فرد، محبی، پورعلی‌گنجی و ابراهیمی را جمع کرد و خودش روی زمین نشست و با کنز‌هایی که در دست داشت تاکتیک‌های مدنظرش را جلوی پای بازیکنان به آن‌ها نشان می‌داد.

* پیش از شروع تمرین تاکتیکی سردار آزمون و بیرانوند که معمولا رابطه خوبی در طول برگزاری تمرینانت دارند برای یکدیگر کری‌خوانی کرده و مهام تیم ملی به بیرانوند پنالتی می‌زد.

با آغاز تمرینات تاکتیکی تیم ملی خبرنگاران رسانه‌های گروهی ورزشگاه آزادی را ترک کردند.

* تیم ملی فوتبال ایران فردا آخرین تمرین خود را قبل از بازی با کامبوج در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد کرد.

دیدار تیم‌های میلی فوتبال ایران و کامبوج روز پنج‌شنبه از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران فوتبال ایران ویلموتس تمرین تیم ملی ورزشگاه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۵۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیابی‌نیا: بازیکن استقلال حرکت زشتی کرد/ چشمی سه بار باید اخراج می‌شد+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، کمال کامیابی‌نیا پس از شکست ذوب‌آهن برابر استقلال اظهار کرد: بازی خوبی از هر دو تیم دیدیم، تیم ما لحظه‌ها را از دست داد و بازی را واگذار کردیم. به تیم استقلال تبریک می‌گویم.  

وی در مورد درگیری امید حامدی‌فر با مهرداد رضایی بازیکن ذوب‌آهن گفت: فیلم این حرکت درآمده است. واقعاً حرکت زشتی است و فکر می‌کنم مدیران و مربیان و سرمربی استقلال این حرکت را تأیید نمی‌کنند. حامدی‌فر ۲۰ یا ۲۲ سال دارد و به خودش و تیم استقلال ضربه می‌زند. فکر می‌کنم کمیته انضباطی باید وارد شود و تصمیماتی بگیرد که بازیکن به خودش اجازه ندهد چنین حرکتی را انجام دهد. کمیته انضباطی حکمی دهد که جلوی تنش را بگیرد، چون این تنش‌ها وارد سکو‌ها می‌شود.  

هافبک تیم ذوب‌آهن افزود: در مورد داوری هم درست است می‌گویند بازیکنان در مورد داوری صحبت نکنند ولی صحنه روزبه چشمی را نگاه کنید. او حداقل سه بار باید در این بازی اخراج می‌شد. آقای ناظمی داور این بازی در بازی با هوادار خطای مشابه را به من کارت زرد داد. به هر حال در هفته‌های آخر باید بازیکنان و مربیان تمرکز کنند. من فکر می‌کنم پاک‌ترین مربی ایران را ما داریم. تیمی نمی‌تواند بازی خودش را ببرد و به تیم ما حرف می‌زند. ببینید باشگاه ذوب‌آهن چقدر حرفه‌ای برخورد می‌کند و بیانیه نمی‌دهد. بالاخره یک جا یاد بگیرید و ذوب‌آهن را الگوی خودتان قرار دهید.  

فیلم کامل صحبت‌های کامیابی‌نیا را در ادامه ببینید: 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حرکت کاروان رئال مادرید به سمت ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در میان بدرقه بازیکنان آکادمی باشگاه / فیلم
  • ذوالفقارنسب: لیگ برتر با هزینه‌های نجومی، از نظر فنی ضعیف است
  • خبر خوش برای فوتبال ایران؛ بودجه 1200 میلیاردی برای بازسازی ورزشگاه آزادی
  • تنیس‌فوتبال هیجانی در تمرین پرسپولیس
  • سردار آزمون جانشین‌هایش در فوتبال ایران را انتخاب کرد
  • پوشش جالب همسر هافبک خارجی پرسپولیس در تمرین امروز
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان با حضور همه بازیکنان
  • لیست بازیکنان بایرن مونیخ برای سفر به مادرید؛ غیبت ۴ بازیکن
  • کامیابی‌نیا: بازیکن استقلال حرکت زشتی کرد/ چشمی سه بار باید اخراج می‌شد+فیلم
  • «رباط صلیبی» تراژدی ۱۹ قسمتی فوتبال ایران