Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سید پرویز فتاح در موکب محبان امیرالمومنین (ع) در جمع خبرنگاران گفت: در موکب های سه گانه بنیاد مستضعفان در مرزهای شلمچه، مهران و قصر شیرین سه وعده غذایی صبحانه، نهار و شام و همچنین میان وعده و آب معدنی به زائران ارائه می‌شود.

وی در ادامه افزود : ۱۰ میلیون بطری آب معدنی، ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیون بطری شیر و چند میلیون بطری آبمیوه ساخت کارخانه‌های بنیاد مستضعفان در میان راهپیمایان اربعین توزیع می‌شود. برای پذیرایی از یک میلیون زائر پیش بینی های لازم انجام شده است.

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: زیرساخت‌های موکب‌ها به گونه‌ای است که در برابر باد و باران و تغییرات جوی مقاومت داشته باشد و در صورت بارندگی، ارائه خدمات به زائران ادامه دارد.

فتاح افزود: در موکب قصرشیرین بخاطر شرایط خاص و تعطیل شدن تردد زائران از ساعت ۱۷ عصر، امکانات اقامت شبانه و در مرزهای مهران و شلمچه نیز امکان اقامت کوتاه مدت برای زائران فراهم است.

وی تاکید کرد: تمامی کارکنان این موکب‌ها به صورت داوطلبانه و هماهنگ با ستاد اربعین سه استان ایلام، خوزستان و کرمانشاه در خدمت زائران اربعین هستند و فعالیت موکب‌ها به صورت شبانه روزی تا پنج روز بعد از اربعین و اتمام بازگشت زائران ادامه دارد.

رئیس بنیاد مستضعفان اضافه کرد: موکب‌های این بنیاد در سه مرز مهران، شلمچه و خسروی دارای شرایط مختلفی هستند بطوریکه در مرز مهران از محیط شهری دور است، اما در ۲ مرز دیگر در داخل شهر و نزدیک به مرزها برپا شده است.

فتاح تاکید کرد: دائمی شدن این موکب‌ها نیازمند هماهنگی با مسئولان محلی، پلیس راه و ستاد عتبات عالیات است.

انتهای پیام/

20 / 20 اربعین سید پرویز فتاح موکب های اربعین موکب محبان امیرالمومنین (ع) موکب های سه گانه بنیاد مستضعفان مرزهای شلمچه، مهران و قصر شیرین سه وعده غذایی صبحانه، نهار و شام زائران اربعین رئیس بنیاد مستضعفان ۱۰

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اربعین سید پرویز فتاح موکب های اربعین زائران اربعین رئیس بنیاد مستضعفان ۱۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۵۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار و ۶۰۰ نفر از خراسان جنوبی به حج می روند

به گزارش خبرنگار مهر، حسین دستگردی عصر شنبه در همایش زائران حج تمتع خراسان جنوبی اظهار کرد: «حج؛ قرآن محوری، همدلی و اقتدار امت اسلامی و دفاع از فلسطین مظلوم» به عنوان شعار حج سال آینده انتخاب و اعلام شد.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی با بیان اینکه قرآن و حج محور وحدت جامعه اسلامی است، گفت: در مراسم حج باید به سمت معرفت افزایی حرمت کنیم.

دستگردی ادامه داد: یکی از پرهیزهای توصیه شده در ایام حج پرهیز از بازار گردی‌های بی رویه است که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در این زمینه تاکید فراوان کرده‌اند.

وی افزود: پسندیده است که هدیه برای عزیزانمان را از تولیدات داخل خراسان جنوبی و داخل کشور تهیه کنیم که در سرزمین وحی بیشتر وقت خود را به عبادت و بهره گیری از یاد خدا در مسجد الحرام و مسجد النبی اختصاص یابد.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی بیان کرد: در ایام حج در هتل هر چهار زائر با اخلاق‌های متفاوت در یک اتاق اسکان خواهند داشت و از این نظر زائران با یکدیگر همدلی و صبوری داشته باشند.

وی اظهار کرد: در حج تمتع سال جاری هزار و ۶۰۰ زائر از خراسان جنوبی در قالب ۱۱ کاروان به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

دستگردی گفت: اعزام زائران خراسان جنوبی اوایل خرداد ماه خواهد بود ولی زمان دقیق آن هنوز مشخص نیست.

وی یادآور شد: زائران حج نمایندگان ایران بزرگ و انقلاب اسلامی هستند و پرچمدار عزت و کرامت کشور خواهند بود.

همچنین در این مراسم رئیس پلیس فرودگاه استان نیز توصیه‌های را به زائران بیان کرد.

کد خبر 6096493

دیگر خبرها

  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین
  • ۲۲ وسیله ضروری برای زائران حج تمتع
  • اعزام ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع
  • ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • هزار و ۶۰۰ نفر از خراسان جنوبی به حج می روند
  • کاهش قیمت و افزایش خدمات در حج ۱۴۰۳