Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@19:31:31 GMT

آموزش 50 هزار کودک در مهدهای کودک بهزیستی استان

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۹۵۳۶۴

آموزش 50 هزار کودک در مهدهای کودک بهزیستی استان

مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی از ارائه خدمات به 50 هزار کودک در مهدهای کودک بهزیستی استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، محسن ارشدزاده در مراسم گرامیداشت روز جهانی کودک که همزمان با سراسر کشور در محوطه استانداری آذربایجان شرقی با حضور مدیر کل امور اجتماعی استانداری و رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک استان برگزار شد،  شعار سال روز کودک را  "آینده را باید ساخت" عنوان کرد و گفت: هدف از برگزاری این مراسم طرح مطالبات و خواسته‌های کودکان، آشنایی کودکان با حقوق خود، ایجاد فرصت برابر برای تمامی کودکان اعم از شهری و روستایی و معلول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سازمان بهزیستی ‌با ایجاد نگرش صحیح در تربیت کودکان در خانواده و جامعه٬ از کشتار و آسیب‌های اجتماعی علیه کودکان پیشگیری کرده و خواستار حمایت از کودکان مظلوم کشورهای فلسطین، یمن، سوریه،عراق و افغانستان است.

انتهای خبر

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۵۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 تلاش برای شاد کردن کودکان غزه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از غزه، مهدکودک سراج الاقصی در شمال نوار غزه با وجود تخریب ساختمان آن و مشکلات ناشی از تجاوز رژیم صهیونیستی، فعالیت های آموزشی و سرگرم کننده خود را، دوباره آغاز کرد.

در این هفت ماه، فعالیت های آموزشی در مهدکودک ها، مدارس و دانشگاه ها متوقف شده بود. در حالی که کودکان غزه شاهد مصیبت های جنگ، ویرانی و حملات گسترده هستند و دچار اختلالات روحی شده اند، این مهدکودک بر آغاز مجدد فعالیت های آموزشی و سرگرم کننده خود برای کودکان اصرار دارد.

 

اظهارات:
مصاحبه ها
مربی مهد کودک
کودک

دیگر خبرها

  •  تلاش برای شاد کردن کودکان غزه
  • آذربایجان شرقی استان پیشرو در زمینه کاهش آسیب اجتماعی کودکان کار
  • تجلیل از چهره های ماندگار تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی
  • تجلیل از چهره‌های ماندگار تعلیم و تربیت استان
  • معارضات پروژه بزرگ بسط شرقی حرم مطهر برطرف شد
  • همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت
  • مصونیت از آسیب‌های اجتماعی با ویدئو کتاب‌های مهارتی برای کودکان
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل
  • پوشش تحصیلی ۹۹.۸ درصدی مقطع ابتدایی در چهارمحال و بختیای