Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع عمومی سالیانه سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر روز سه‌شنبه به ریاست حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

به گزارش «ایثار»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی در جلسه مجمع عمومی سالیانه سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر با اشاره به کسب عنوان مطلوب در گزارش حسابرسی از عملکرد این سازمان در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ گفت: این عملکرد نتیجه زحمات تمام کارکنان و مدیران این مجموعه است که با توجه به تمام سختی‌ها و مشکلات این عملکرد مناسب را داشته‌اند و از همه آن‌ها تقدیر می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه به ارائه توصیه‌هایی خطاب به هیئت‌مدیره این سازمان پرداخت و گفت: یکی از پروژه‌های در دست اجرای سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر، هتل امام رضا (ع) است که باید هر چه سریع‌تر تکمیل و به بهره‌برداری برسد.
معاون رییس جمهوری تصریح کرد: فعالیت‌های هیئت‌مدیره باید کاملاً بر مبنای قوانین و اساسنامه باشد و تمام اقدامات پیش از انجام در هیئت‌مدیره مطرح و به تصویب برسد. سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر در حال حاضر نیاز به هیچ نوع توسعه‌ای ندارد و باید در مسیر چابکسازی، صرفه‌جویی و کاهش هزینه حرکت شود.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر لزوم به‌کارگیری نیروهای متخصص و آموزش دیده برای فعالیت‌های مجموعه هتل‌های سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر، گفت: در اجرای فعالیت‌ها باید از کارهای خلاقانه استفاده شود و از ایده‌های خوب الگوبرداری شود و از ادامه کارهای فاقد توجیه اقتصادی پرهیز شود.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی افزود: نظارت بر فعالیت‌های زیرمجموعه‌ها مسئله‌ای بسیار مهم است که باید به‌صورت جدی در سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر پیگیری شود.
علی عباس کمری مدیرعامل سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مجموعه در سال گذشته و برنامه‌های پیش‌رو پرداخت.
گفتنی است در پایان صورت‌های مالی و عملکرد سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ به تصویب رسید و موسسه حسابرسی مفید راهبر برای یک سال دیگر به‌عنوان حسابرس و بازرس این مجموعه انتخاب شد.
 

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۵۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود

به نقل از شهرداری قم، باتوجه به گستردگی جغرافیایی و وجود شهرک‌های مسکونی به شکل پراکنده در منطقه پردیسان، کمبود مراکز خدماتی به‌عنوان یکی از نیاز‌های اساسی ساکنین، بیشتر احساس می‌شود که با راه‌اندازی مجتمع نانوایی به متراژ ۱۸۰ مترمربع در بازار همشهری ۱۷ واقع شاهد کاهش این کمبود خواهیم بود.

سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، با ایجاد تسهیلات لازم و ساخت فضای مناسب در امر تهیه و توزیع میوه و تره‌بار و محصولات کشاورزی، در راستای اهداف سازمان خدمات ارزنده‌ای را به شهروندان ارائه، و با همکاری شهرداری‌های مناطق در قبال تحویل زمین، ساماندهی مشاغل و صنوف مزاحم را با جدیت پیگیری و شهرداری را در راستای شهری سالم یاری می‌نماید.

شایان‌ذکر است، سازمان میادین در راستای امر ساماندهی، نیازمند دریافت زمین مناسب جهت توسعه خدمات‌رسانی مؤثر و مطلوب است، تا زمینه فعالیت در سازمان گسترده‌تر و خدمات شایسته‌ای را به شهروندان ارائه و رضایت‌مندی عموم را جلب نماید. در نهایت اجرای طرح‌ها و پروژه‌های سازمان در سطح شهر، باعث جذب سرمایه، ساماندهی مشاغل مختلف و کسب درآمد پایدار می‌گردد و از سفر‌های غیرضروری درون‌شهری کاسته، که این امر باعث کاهش ترافیک و مصرف انرژی خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • رصدخانه دانش‌آموزی به نام شهید تهرانی مقدم افتتاح می‌شود
  • ساعت فعالیت اماکن تفریحی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • افتتاح مجتمع فرهنگی و رفاهی معلم در ملکان
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی البرز افتتاح شد
  • مهم‌ترین دلایل خودکشی در استان وضعیت فرهنگی، اقتصادی و افسردگی می‌باشد
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود