Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع شامگاه سه شنبه در جلسه توسعه شهرستان شفت که در سالن شهید انصاری استانداری گیلان برگزار شد با اشاره به اینکه برای برون رفت شفت از مشکلات موجود نیازمند برنامه ریزی هستیم، اظهار کرد: خوشبختانه در گام‌های نخست مدیران شهرستانی همگام با مدیران استان تلاش‌های خوبی برای شناسایی و اصلاح آسیب‌ها و مشکلات متناسب با نیازها انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بعد از گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اقدامات ارزنده‌ای در حوزه عمران و آبادانی همه استان‌ها انجام شده است، افزود: البته به رغم همه تلاش‌ها هنوز در ۳۱ استان شاهد وجود مشکلات و عدم توسعه یافتگی هستیم.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه سند امایش سرزمینی این استان مراحل نهایی تصویب خود را طی می کند، گفت: البته براساس همین سند اولیه سند توسعه شهرستان شفت تهیه شده که متناسب با نیازها ،ظرفیت‌ سنجی انجام شده است که مهمترین این ظرفیت‌ها کشاورزی و گردشگری و صنعت است.

وی در ادامه با بیان اینکه برنج، گل و گیاه و دامپروری و همچنین بخش های مختلف صنعتی در سند توسعه شهرستان شفت مورد توجه قرار گرفته است، تصریح کرد: ادامه روند سال‌های گذشته نمی تواند زمینه توسعه شفت را به دنبال داشته باشد بلکه برای برون از این وضعیت نیازمند حرکت پویا و انقلابی و جهشی مناسب هستیم.

زارع با تأکید بر لزوم تهیه برنامه جامع گردشگری شهرستان شفت، بیان کرد: دولت به شاخص‌های تعیین شده برای توسعه یافتگی توجه ویژه‌ای دارد لذا ضروری است که همه دستگاه‌های اجرایی برنامه‌ریزی مناسبی در این زمینه انجام دهند.

وی با بیان اینکه از همه ظرفیت‌های استان برای توسعه یافتگی شفت بهره‌گیری شود، ادامه داد: مراکز راکد شناسایی و در کوتاه‌ترین زمان برای برون رفت از این وضعیت اقدام شود.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه حدود ۵۰ درصد مردم شهرستان شفت تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند، تأکید کرد: برای خروج از این وضعیت نیازمند اجرای طرح‌ها خوب هستیم.

وی به ظرفیت بالای شهرک صنعتی خرطوم با ۲۰ هکتار زمین اشاره کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی آمادگی دارند تا با دریافت اعتبارات از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در راستای اجرای طرح‌ها صنایع بسته بندی وابسته به کشاورزی اقدام کنند.

زارع با اشاره به ظرفیت خوب شهرستان شفت در زمینه گردشگری بر لزوم جذب سرمایه‌گذار تأکید کرد و گفت: در این زمینه اولویت با سرمایه‌گذاران بومی است.  

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین انتظارات ما از دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل این بوده که سبب بسته شدن هیج واحد تولیدی نشوند، اظهار کرد: باید برنامه فراگیر در راستای اشتغال زایی و ارتقای شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی تهیه کنیم.

کد خبر 4741320

منبع: مهر

کلیدواژه: ارسلان زارع استانداری گیلان توسعه پایدار اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران قزوین گرگان ایلام گردشگری خطبه های نماز جمعه بیرجند شیراز شهرکرد نیروی انتظامی استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۵۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده مواصلاتی قرح به گوشکی نیازمند تامین اعتبار است

نماینده شهرستان خانمیرزا در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: بهره برداری فاز اول جاده مواصلاتی گوشکی به پل قرح نیازمند اعتبار است.

محمد یعقوب‌باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: با اشاره به لزوم تخصیص اعتبار جهت بهره‌برداری فاز اول جاده مواصلاتی سه‌راهی گوشکی به پل قرح، تصریح کرد: به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی انتظار می‌رود تمهیدات لازم برای این پروژه پیش‌بینی شود.

نماینده شهرستان خانمیرزا در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری افزود: با توجه به اینکه ۵۰ درصد جمعیت شهرستان خانمیرزا از محور جاده مواصلاتی آلونی، ده صحرا، جوانمردی تردد می‌کنند، تعریض و بهسازی روکش آسفالت این محور نیازمند تأمین اعتبار است.

باقری تاکید کرد: روکش آسفالت و ترمیم محور سه‌راهی ارمند به بوگر، اجرای طرح‌های آبخیزداری، و گلخانه‌ها و افزایش تخصیص اعتبارات ورزشی به شهرستان خانمیرزا از اولویت مطالبات مردم این منطقه است.

وی خاطرنشان کرد: ۱۸ مدرسه تخریبی، بیمارستان محلی شهرستان خانمیرزا، ساماندهی سه‌راهی مرادان، اجرای طرح مسکن ملی شهرستان نیازمند توجه ویژه و تأمین اعتبار هستند.

کد خبر 750816

دیگر خبرها

  • ساخت یادمان شهدای گناباد نیازمند تامین اعتبار است
  • صندوق ‏توسعه ملی برای رفع عقب‌ماندگی در توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر پیشگام می‌شود
  • عقب ماندگی اجرای پروژه محور خورموج _ لاور جبران شود
  • تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد نوآوری در سازمان‌ها
  • همایش مادران مقاومت در شهرستان ساوه
  • برای تحقق رشد اقتصادی نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین هستیم
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • نخستین ربات تمام الکتریکی جهان رونمایی شد/ با توانایی حفظ سرعت ثابت
  • جاده مواصلاتی قرح به گوشکی نیازمند تامین اعتبار است
  • «منم بچه مسلمان» از شبکه پویا و قرآن