Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@22:13:35 GMT

پاکستان کاردار سفارت هند را احضار کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۹۵۶۹۰

پاکستان کاردار سفارت هند را احضار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، سخنگوی وزارت خارجه پاکستان امروز سه شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: پاکستان به دنبال آتشباری نیروهای مرزبانی هند در امتداد خط کنترل مرزی و کشته شدن یک شهروند ۶۹ ساله در منطقه «کاکوتا»، کاردار سفارت هند را احضار و اعتراض شدید خود را به وی ابلاغ کرده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: پاکستان ادامه نقض پیمان آتش بس توسط هند و هدف قرار دادن مناطق مسکونی داخل خاک پاکستان از سوی نیروهای مرزبانی دهلی نو را به شدت محکوم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیانیه مذکور می افزاید: استفاده از سلاح‌های سنگین از سوی نیروهای هند در امتداد خط کنترل مرزی تهدید جدی برای صلح و ثبات در منطقه است.

کد خبر 4741328

منبع: مهر

کلیدواژه: پاکستان هندوستان کشمیر ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ عراق سوریه رژیم صهیونیستی عربستان سعودی ترکیه فلسطین ایران افغانستان روسیه جنگ 2015 یمن اوکراین فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۵۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار احسان نصیری ظهر شنبه در دیدار با فرماندهی مرزبانی استان بوشهر ضمن تبریک به سرهنگ عبدالله خسروی به سمت فرمانده مرزبانی استان گفت: امروز نیروهای مسلح به‌عنوان سرباز ولایت در پاسداری از مرزهای ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

وی افزود: حضور مقتدرانه مرزبانان و سایر نیروهای مسلح باعث امنیت مردم شریف شده است.

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر تصریح کرد: مرزبانان با شجاعت و شهامت در راه دفاع از کیان و مرزهای پرگهر مجاهدت و تلاش می‌کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن تقدیر از حضور فرمانده پایگاه دریایی ارتش گفت: همه نیروهای مسلح به عنوان ید واحد در راه دفاع از میهن عزیز ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

کد خبر 6089990

دیگر خبرها

  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • ماجرای مشکل مرزی جدید با طالبان؛ سوءتفاهم بود
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • بازگشت مرزبانان ایرانی از افغانستان
  • مرزبانی ایران: ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور بازگشتند
  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟
  • اطلاعیه مرزبانی درباره مشکل پیش آمده برای ۶ مرزبان در مرز افغانستان
  • اطلاعیه مرزبانی درباره بازداشت ۶ مرزبان توسط طالبان
  • علت انتقال ۶ نیروی مرزبانی به خاک افغانستان چه بود؟