Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره سوئد از ساخته شدن تندیس خود احساس غرور و افتخار می کند.

طرفداری- زلاتان ابراهیموویچ معتقد است هنوز نمی داند در آینده چه کاری قرار است انجام دهد اما اگر به ایتالیا بیاید از بازیکنان فعلی حاضر در این لیگ بهتر کار می کند.

ابراهیموویچ که اکنون در LA Galaxy حضور دارد مصاحبه ای با اسکای ایتالیا انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ابتدا در مورد ساخته شدن تندیس خود در ورودى ورزشگاه مالموى سوئد که ساعاتی قبل از آن رونمایی شد گفت:

بسیار خوشحال و مفتخر هستم زیرا نشان می دهد تاثیر خود را گذاشته ام و این برای همیشه باقی خواهد ماند. اکنون دو ' ایبرا' وجود دارد و جهان جای بهتر و خطرناک تری است! یک ایبرا اورجینال است و دیگری برای همیشه وجود خواهد داشت. برخی بازیکنان هستند که جام ها را فتح می کنند و برخی دیگر نیز تندیس ها به آنها اختصاص داده می شود اما من هم جام ها و افتخارات را کسب کرده ام و هم یک تندیس دارم. 

از این بازیکن 38 ساله پرسیده شد آیا تمایل و آمادگی برگشت به فوتبال ایتالیا را دارد یا نه که او نیز در پاسخ گفت:

100 درصد! من می دانم که هنوز می توانم در ایتالیا و کشور های دیگر تفاوت ایجاد کنم. هیچ مشکلی برای بازی در ایتالیا نمی بینم و از بازیکنانی که در حال حاضر آنجا هستند بهتر می توانم کار کنم! قرارداد من در ماه دسامبر منقضی می شود و نمی دانم چه اتفاقی پس از آن رخ خواهد داد. 

ابراهیموویچ سپس در مورد وضعیت نامطلوب میلان و همچنین وضعیت فعلی سری آ صحبت کرد:

واقعا ناراحت هستم که میلان را در این وضعیت می بینم زیرا میلان در نتایج و سرمایه گذاری باید همیشه جزء بهترین باشگاه باشد. بهترین بازیکنان دنیا باید در این باشگاه باشند اما در حال حاضر اینطور نیست. آنها نیاز دارند سرمایه گذاری کنند در غیر این صورت به جایی نخواهند رسید. به طور رایگان نمی شود به کیفیت رسید. یوونتوس نیز به خوبی در حال کار است و آنها به دلیل ترکیبی که دارند نماد فوتبال ایتالیا هستند. بقیه تیم ها نیز در تلاش هستند اما در سطح پایین تری نسبت به یووه قرار دارند. البته معتقدم اینتر کمی نسبت به بقیه جلوتر است اما آنها نیز هنوز کمی با یووه اختلاف دارند. اینتر نیز به خوبی در حال کار است و یک مربی عالی به نام کونته دارد. 

و در بخش پایانی این مصاحبه، ابراهیموویچ در مورد کارلو آنچلوتی سرمربی سابق خود در پاری سن ژرمن اینگونه به اظهار نظر پرداخت:

با آنچلوتی رابطه خوبی دارم. او هم یک مربی عالی و هم یک شخصیت عالی است. خوش شانس بودم که ابتدا این مرد را شناختم و سپس با وی کار کردم. از آنجا که می خواستم بیشتر با آنچلوتی کار کنم بنابراین متاسفم که حضورم تحت نظر این مربی فقط یک سال به طول انجامید زیرا دوره فوق العاده ای در حرفه ام را در کنار او بودم و اعتقاد دارم برای وی نیز همینگونه بوده است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۶۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی رم و یوونتوس + فیلم

تیم‌های فوتبال رم و یوونتوس در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وپنجم لیگ سری آ ایتالیا به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با تساوی یک بر یک به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های رم و یوونتوس شامگاه _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وپنجم لیگ سری آ ایتالیا از ساعت ۲۲:۱۵ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با تساوی یک بر یک به‌پایان رسید.

روملو لوکاکو در دقیقه ۱۵ گل آاس رم را به ثمر رساند؛ گلیسون برمر در دقیقه ۳۱ گل تساوی این دیدار را رقم زد.

خلاصه بازی آاس رم و یوونتوس کد خبر 750966

دیگر خبرها

  • رسمی؛ میلان سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴/۲۵ را کسب کرد
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو در حضور آزمون
  • خلاصه بازی رم و یوونتوس + فیلم
  • خلاصه بازی آاس رم 1-1 یوونتوس (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • خلاصه بازی میلان 3-3 جنوا (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • نمی‌توانم نسبت به ظلم و نسل‌کشی در غزه بی‌تفاوت باشم
  • بلیت سوپرکاپ را رزرو کن؛ ترکیب احتمالی میلان برای بازی با جنوا
  • گلایه پیولی از خبرنگاران: نمی‌توانم شما را کنترل کنم!
  • سرمربی طارمی، گزینه جدی مربیگری میلان