Web Analytics Made Easy - Statcounter

۵۰ قصه‌گوی منتخب و راه یافته از میان ۲۲۸ قصه‌گوی علاقه‌مند در مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی شرکت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «علی بینش» عصر امروز در آیین ویژه «روز جهانی کودک» در تبریز اظهار داشت: حضور و استقبال کودکان و اعضای مراکز کانون، بار مسؤولیت کانون پرورش فکری را سنگین‌تر می‌کند و ما منت‌دار حضور آن‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی گفت: دراین هفته، 1500 برنامه در 30 مرکز فرهنگی هنری ثابت، سیار و پستی در سطح استان، در موضوعات مختلف برای کودکان، در حال اجرا می‌باشد.

وی ادامه داد: چشم امید ما کودکان هستند، اینان هستند که آینده را تحویل خواهند گرفت و امیدواریم شاهد موفقیت کودکان در مرحله های مختلف زندگی و اجتماعی خواهیم بود.

بینش افزود: هفته ملی کودک بهانه ای شده تا کودکان را بیشتر یاد کنیم و ما بزرگسالان مطالبات کودکان را باید در سطح جامعه مطرح کنیم و جوابگوی انتظارات آن‌ها باشیم.

وی با اشاره به مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در طول هفته ملی کودک، گفت: 50 قصه‌گوی منتخب و راه یافته از بین ۲۲۸ قصه‌گوی علاقه‌مند که آثار خود را در سایت جشنواره بارگذاری کرده بودند، در مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی شرکت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه 5 برگزیده‌ در بخش زنان و مردان به مرحله منطقه‌ای راه می‌یابند، خاطرنشان کرد: مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی روزهای ۱۷ و ۱۸ مهر ماه با حضور کودکان و نوجوانان و علاقه‌مندان این هنر در مجتمع کانون تبریز برگزار خواهد شد.

وی افزود: آثار سه برگزیده بخش نوجوان و سه برگزیده بخش پدربزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها به صورت فایل تصویری در سایت جشنواره قصه‌گویی بارگذاری شده و به صورت متمرکز و کشوری داوری خواهند شد.

گفتنی است، ویژه‌برنامه بزرگداشت هفته ملی کودک، با برگزاری مراسم تولد شهید مدافع حرم، شهید وحید فرهنگی والا و نیز افتتاح نمایشگاه آثار اعضای مجتمع کانون پرورش فکری استان به پایان رسید.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین مسجد اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد زائران اربعین حسینی کانون های مساجد بیرجند اصفهان خراسان جنوبي بینش هفته کودک جشنواره قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۶۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ مهدی عالی زاده افزود: این جشنواره در دو بخش سرود‌های ملی و محلی اجرا می‌شود.

وی گفت: گروه‌های سرود دختران و پسران استان آثار تولیدی یا بازخوانی خود را به صورت زنده در حضور داوران این جشنواره اجرا می‌کنند.

عالی زاده یکی از برنامه‌های جانبی این جشنواره را برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و سرپرستان گروه‌های سرود استان بیان کرد.

وی افزود: اهداء جایزه به برگزیدگان مرحله استانی در دوبخش دختران و پسران در بخش‌های ملی و محلی، تک خوان برتر پسران و همخوان برتر دختران، رهبر برتر و همچنین معرفی گروه‌های برتر به مرحله کشوری را از ویژگی‌های این جشنواره بیان کرد.

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • «شتر و آسیابان» به کازابلانکا رسید
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • قصه گویی و اجرای نمایش برای کودکان