Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@22:08:45 GMT

اشکان؛ امیدوار به هت‌تریک جام جهانی (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۹۶۸۳۰

 به گزارش "ورزش سه"، سال های زیادی از نخستین بازی اشکان دژاگه با پیراهن تیم ملی ایران می‌گذرد. زمانی که در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی 2014 برابر قطر در ترکیب تیم ایران به میدان رفت و با دو شوت استثنایی دروازه عنابی ها را فرو ریخت و خیلی زود به چهره محبوب تیم کی روش تبدیل شد. از آن زمان تا حالا، اشکان بازی در لیگ های انگلیس، آلمان، قطر و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را تجربه کرده و حالا در لیگ ایران می‌درخشد و امیدوار است به سومین صعود متوالی ایران کمک کند.

دژاگه در جریان صعود به جام جهانی 2014 یکی از مهم ترین بازیکنان ایران بود. در جام جهانی نیز به خصوص برابر آرژانتین نمایش خوبی داشت اما در راه رسیدن به 2018 و روسیه، اکثر روزها را از روی نیمکت و به عنوان بازیکن مصدوم سپری کرد اما با این حال حضورش در فهرست نهایی، مورد قبول همه بود. چرا که باوجود آسیب دیدگی هم در بازی دوستانه برابر ترکیه نمایش درخشانی داشت.

حالا او به عنوان ستاره تیم تراکتور در اردوی تیم ویلموتس خودنمایی می‌کند. اشکانِ 33 ساله، تا جام جهانی، 36 ساله خواهد شد و باید دید که آیا می تواند با حفظ فرم فعلی یکی از مسافران قطر باشد یا نه.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۶۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت‌تریک سردار آزمون در تمرین آاس رم (فیلم)

 

 

 

منبع : خبرورزشی

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خاطره جالب طیبی از گل معروفش که جهانی شد (فیلم) گل‌های خانگی رئال‌مادرید در ال‌کلاسیکو (فیلم) گل‌های ماندگار و فراموش نشدنی مسی و رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم)

دیگر خبرها

  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!
  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • وضعیت اضطراری؛ شرایط خیلی امیدوار کننده نیست / سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک
  • هت‌تریک سردار آزمون در تمرین آاس رم (فیلم)
  • برتری قاطع برابر قرقیزستان/ فوتسال ایران مسافر جام جهانی شد
  • سردار آزمون با هت‌تریک اعلام جنگ کرد
  • کارلتو تسلیم شد: بالاخره نوبت به خرید جنجالی رسید
  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل