Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@04:12:49 GMT

اهدای ۱۷ کیلو طلا از استان همدان به عتبات عالیات

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۹۷۵۹۷

اهدای ۱۷ کیلو طلا از استان همدان به عتبات عالیات

بادامی گفت: تا کنون ۱۷ کیلو گرم طلا از مردم دارالمومنین همدان جهت بازسازی حرمین شریفین در کربلای معلی اهدا شده است.

«محمدعلی بادامی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: خوشبختانه ستاد عتبات عالیات به عنوان مجموعه مردم‌نهاد توانسته در مدت 18 سال با کمک‌های مردمی و خیرین در بازسازی عتبات عالیات گام مهمی بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس ستاد عتبات عالیات استان همدان افزود: جمع‌آوری نذورات و هدایای مردمی و هدایت آنها در بازسازی و توسعه حرم‌های شش‌گانه از وظایف این ستاد است.

 

وی با بیان اینکه از سال 95 تا ابتدای سال جاری 17 کیلو طلا از استان همدان به عتبات عالیات اهدا شده است، اظهار داشت: با وجود مشکلات اقتصادی بین مردم ولی عشق و علاقه مردم نسبت به اهل بیت (ع) روز به روز بیشتر می شود.

 

وی ادامه داد: همچنین تا کنون 2 هزار و 300 نفر نیرو از استان همدان جهت توسعه و ساخت عتبات عالیات به کربلای معلی اعزام شده اند.

 

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان همدان بیان کرد: همچنین تا کنون 3 کتابت نفیس و گران قیمت قرآن کریم توسط استاد مومنی، استاد شعبانی با شاگردان خود انجام داده اند.

 

بادامی گفت: این کتابت قرآن در کشور بی نظیر است که جهت هدیه به حرم شریف امام امیر المومنین(ع)، امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) اهدا می شود.

 

بادامی از فعالیت 12 دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان خبر داد و افزود: در سراسر کشور 31 ستاد فعالیت دارد که در همدان  یک ستاد و 11 دفتر را شامل می‌شود‌.

 

راه اندازی 16 موکب در کربلای معلی

 

وی با بیان اینکه امسال نیز مانند سال‌های گذشته کار کمیته مشارکت مردمی استان همدان از ابتدای مردادماه آغاز شده است گفت: امسال 16 موکب در کربلا راه‌اندازی شد که دو موکب در مرز خسروی است.

 

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین مسجد پیاده روی اربعین بیرجند زائران اربعین حسینی کانون های مساجد خراسان جنوبي خراسان جنوبی موکب اربعین اهدای طلا کربلای معلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۷۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری متفاوت از نمایندگان درحال اهدای خون

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که ایلنا روایت می‌کند، جمعی از نمایندگان و کارکنان مجلس شورای اسلامی، صبح امروز یکشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور در محل استقرار تیم سیار اهدای خون در مجلس، خون اهدا کردند. اهدای خون براساس روال ثابت که به صورت دوره ای توسط سازمان انتقال خون صورت می گیرد انجام می شود.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900698

دیگر خبرها

  • کمک ۴ میلیاردی مردم لرستان برای بازسازی عتبات‌عالیات
  • سفر به عتبات یک سفر توحیدی است
  • احداث ۴ شبستان جدید در آستان حسینی
  • فینال مسابقات بوکس برگزار شد
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی دراربعین ۱۴۰۳
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • تصاویری متفاوت از نمایندگان درحال اهدای خون