Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-03@22:49:20 GMT

واکنش شاهرخ استخری به انتشار عکس همسرش+عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۹۷۸۰۳

واکنش شاهرخ استخری به انتشار عکس همسرش+عکس

آفتاب‌‌نیوز :

انتشار عکسی از خانواده چهارنفره شاهرخ استخری بازیگر معروف سریال دلنوازان، حواشی بسیاری در صفحات اجتماعی داشت. عکسی که همسر این بازیگر برای اولین بار به مناسبت روز تولد وی در صفحه شخصی خود منتشر کرد. پس از حواشی‌های این عکس، شاهرخ استخری با انتشار توئیتی نوشت: «میگن شاهرخ استخری از همسرش رونمایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یزید مگه آیفونه!؟»

گفتنی است؛ سپیده بزمی‌پور همسر شاهرخ استخری چهره معروف تلویزیون، به مناسبت روز تولد او عکسی از خود و خانواده چهارنفره‌شان را برای اولین بار در اینستاگرام منتشر کرده و دلنوشته‌ای را به یادگار برای همسرش نوشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: شاهرخ استخری همسر شاهرخ استخری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۷۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش زهره حمیدی به ویدئوی منتشر شده از او روی تخت بیمارستان

آفتاب‌‌نیوز :

این بازیگر زهره حمیدی اظهار کرد که حالش خوب است و این روز‌ها همچنان تحت درمان است.

حمیدی درباره بیماری‌اش توضیح داد: مدتی است به بیماری سرطان پانکراس مبتلا شده‌ام که یکی از سخت‌ترین بیماری‌های سرطانی است و تحت درمان هستم. به تازگی شیمی درمانی‌هایم به پایان رسیده و منتظرم تا اندازه پانکراس کوچکتر شود تا بتوانند پزشکان مرا جراحی کنند، چون فعلاً انجام عمل خطرناک است. با دعای مردم مطمئنم که حالم خوب می‌شود. راستش فکر نمی‌کردم مردم عزیز انقدر مرا دوست داشته باشند. خدا را شکر می‌کنم که نسبت به گذشته حالم بهتر است. خیالتان راحت.

این بازیگر در پایان یادآور شد: ویدیویی که به تازگی شامگاه سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت از من روی تخت بیمارستان بازنشر شده مربوط به سه ماه گذشته بود که کمی حالم خوب نبود، اما خدا را شکر الان خیلی بهترم و حتی برای ضبط یک برنامه تلویزیونی در شبکه نسیم دیروز در استودیو حاضر شدم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • واکنش حجازی به اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • اولین واکنش آتیلا حجازی به حضورش در باشگاه استقلال + عکس
  • استخر تورال قهرمان نخستین دوره رقابت‌های هندپلوی ارومیه شد
  • جراحت وحشت لب شجاع خلیل زاده بعد از برخورد با مهرداد محمدی + عکس
  • واکنش زهره حمیدی به ویدئوی منتشر شده از او روی تخت بیمارستان
  • دروغ؛ رکن اساسی رسانه روباه پیر
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به انتشار برخی اخبار
  • احضار  فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطلب درباره نیکا شاکرمی
  • انتشار نماهنگ زیبای نامه‌ای برای تو +فیلم
  • عکس| واکنش‌ها به ادعای بی‌اساس بی‌بی‌سی در مورد نیکا شاکرمی بالا گرفت