Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد انارکی اظهار داشت: اوراسیا یک بازار بکری است و ایران می‌تواند از این فرصت به نحو احسن استفاده کند.

گروه بین الملل بازارنیوز: احمد انارکی،نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: برای بهره گیری هرچه بیشتر از ظرفیت بازار بکر و خوب کشورهای منطقه اوراسیا باید با شناخت کامل و هدفمند وارد شد.

وی اظهارداشت: ایران جدا از فاصله نزدیک با منطقه اوراسیا خوشبختانه ارتباطات و اشتراکات زیادی با کشورهای این منطقه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده مردم رفسنجان، انار و نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: تمامی این عوامل نشان می دهد ایران می تواند ارتباطات خود را با کشورهای منطقه اوراسیا هرچه بیشتر تقویت و تعمیق بخشد.

وی افزود: جمهوری اسلامی در ازای کالاهای وارداتی از اوراسیا می تواند به همان کشورها کالا صادر کند و به یک معنا تهاتر خوبی نسبت به هم داشته باشند و مشکلی در بحث تهاتر کالا به کالا بین ایران و کشورهای اوراسیا وجود ندارد.

انارکی محمدی اظهارداشت: ایران کشوری با ظرفیت های بسیار بالای اقتصادی می تواند درزمینه تامین کالاها و مواد اولیه مورد نیاز کشورهای منطقه اوراسیا و حتی سرمایه گذاری ها متقابل بسیاری نقش آفرین باشد مضاف بر این هزینه حمل بار به کشور مورد اشاره به سبب همجواری و فاصله نزدیک بسیار پائین و همینطور هزینه های انتقال مالی که صورت می گیرد.

وی در ادامه یادآورشد: بازار کشورهای منطقه اوراسیا بکر و فرصتی مغتنم برای ایران است و باید با برنامه ریزی و سیاست گذاری مناسب به بهترین وجه از این ظرفیت استفاده کرد.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000FZs برچسب ها: انارکی ، اورآسیا ، اقتصاد ، بازارنیوز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: انارکی اورآسیا اقتصاد بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۷۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران به توسعه اقتصادی مبتنی بر منافع کشورهای منطقه اهتمام دارد

به گزارش خبرنگار مهر، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، امروز در نشست خبری در محل ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) اظهار کرد: روز ملی خلیج فارس را تبریک می‌گویم؛ خلیج فارس بخشی از هویت انکارناپذیر و تاریخی ما است؛ ایران همواره منادی تحکیم دوستی‌ها میان برادران منطقه و حوزه خلیج فارس بوده است.

وی افزود: دولت‌های منطقه این توانمندی را دارند که با همکاری مشترک، گام‌های لازم برای توسعه پایدار و شکوفایی در منطقه را بردارند.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به برگزاری نمایشگاه اکسپو، گفت: برگزاری این نمایشگاه با مشارکت گسترده تجار و بازرگانان کشورهای مختلف، نشان‌دهنده آن است که ایران در کنار عزم و اراده جدی برای توسعه سیاسی و ایفای نقش موثر و هم‌افزا برای تحکیم ثبات و امنیت در منطقه، به توسعه اقتصادی مبتنی بر منافع مشترک با همه دولت‌ها هم اهتمام ویژه دارد.

کنعانی ادامه داد: ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با همکاری نزدیک وزارت امور خارجه، وزارت صمت و سازمان توسعه تجارت از هفت ماه پیش کلید خورد. مقامات عالی ۲۴ کشور در سطوح مختلف و ۲هزار تاجر منتخب و برگزیده، در این نمایشگاه حضور یافتند؛ همچنین نمایندگان تجاری بیش از ۱۰۰ کشور در این نمایشگاه حضور دارند.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه از ۷ گروه تجاری، شیلات، گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی، صنعت ساختمان، فنی و .. تشکیل شده است.

در حال تکمیل...

کد خبر 6091864 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • بستنی ایرانی در کدام کشورها پرطرفدار است؟ | خارجی ها بستنی ایرانی را با این طعم‌ها دوست دارند | جدیدترین قیمت بستنی قیفی، متری، سنتی و ویژه را ببینید
  • پول انتخابات و جنگ؛ اهداف واقعی‌تر سفر بلینکن به منطقه‌
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • تروریسم یک تهدید مشترک برای کشورهای منطقه است
  • امنیت خلیج فارس با مشارکت کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • بزرگداشت روز ملی خلیج فارس در واقع تکریم هویت ملی ایرانیان است
  • وزیر امور خارجه: امنیت خلیج فارس فقط با مشارکت کشورهای ساحلی تأمین می‌شود
  • امیرعبداللهیان: امنیت خلیج فارس فقط با مشارکت کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • ایران به توسعه اقتصادی مبتنی بر منافع کشورهای منطقه اهتمام دارد