Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشیار دانشگاه زنجان، برنده جایزه انجمن بین‌المللی کنترل، رباتیک و سیستم‌ها شد.

به گزارش ایسنا، انجمن بین‌المللی کنترل، رباتیک و سیستم‌ها با همکاری مجله کنترل، اتوماسیون و سیستم سالیانه جایزه مشارکت انجمن را به پژوهشگری که دارای مقالات چاپ شده است، با بیشترین استنادات تقدیم می‌کند.

معیار انتخاب پژوهشگر برتر انجمن بین‌المللی کنترل، رباتیک و سیستم‌ها، بیشترین تعداد استنادات صورت ‌گرفته به تولیدات علمی از طریق پایگاه تامسون رویترز بوده که امسال دکتر صالح مبین، دانشیار گروه مهندسی برق دانشگاه زنجان، مشمول دریافت جایزه انجمن کنترل، رباتیک و سیستم‌ها و مجله کنترل، اتوماسیون و سیستم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر صالح مبین، دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در دانشگاه تبریز و تحصیلات دکترای تخصصی را در دانشگاه تربیت مدرس گذرانده است و عناوینی نظیر پژوهشگر برتر لیست ISI در حوزه مهندسی، پژوهشگر برتر دانشگاه و استان زنجان، داور چندین مجله معتبر علمی پژوهشی در رشته مهندسی برق و قرار داشتن در لیست پراستنادترین اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها، بخشی از دستاوردهای پژوهشی این دانشیار گروه مهندسی برق دانشگاه زنجان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنجان دانشگاه زنجان رباتيك مهندسی برق پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۷۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود این ویتامین‌ها، دلیل شدت شوره سر!

رژیم غذایی شما قطعاً در سلامتی شما نقش دارد، از جمله سیستم ایمنی که بر شدت شوره سر مؤثر است.

اسید‌های چرب امگا ۳:

به گزارش جام جم، این چربی‌های سالم که در ماهی‌هایی مثل سالمون و ماکرل، بذر کتان و گردو وجود دارند به دلیل خواص ضدالتهابی معروف‌اند و می‌توانند به کنترل علائم شوره سر کمک کنند.

ویتامین B ۶ و B ۱۲:

گوشت کم‌چرب، تخم‌مرغ و غلات غنی شده می‌توانند این ویتامین‌های مهم را برای بدنتان تأمین کرده و به پیشگیری از شوره سر کمک کنند.

زینک (روی) و سلنیوم:

این دو ماده مغذی در غلات سبوس‌دار، بعضی از غذا‌های دریایی و مغز‌ها وجود دارند. دو ماده معدنی زینک و سلنیوم می‌توانند پوسته و التهاب را کاهش دهند.

پروبیوتیک‌ها:

غذا‌هایی مانند ماست، کفیر و دیگر غذا‌های تخمیری می‌توانند سلامت روده‌ها و سیستم ایمنی را قوی‌تر کرده و در نتیجه به کنترل شوره سر کمک کنند.

دیگر خبرها

  • کمبود این ویتامین‌ها، دلیل شدت شوره سر!
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • «رخ» از مسکو جایزه گرفت/ جایزه بزرگ جشنواره مراکش برای «برنده‌ها»
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • تفاهم‌نامۀ همکاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون و انجمن علمی تحقیق و تصحیح نسخه‌های خطی ایران امضا شد
  • دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان، میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران